Geçen gün karımla saat 17'ye kadar kayıt yaptırdım. 10 dakikada geldiler. Yönetici bulutların içindeydi, sadece üşüdüm. Onun tarafındaki bekleme süresi sorunu göz ardı edildi.
Usta geldi, beni aradı. Saç kesimi sürecinde yönetici geldi ve dedikleri gibi yanlış müşteriyi aldığı için ustayla tartıştı. Yöneticinin telefonla kayıt yaparken müşteriye veya ustaya böyle bir şey söylememesi durumunda hangi müşteriyi alacağını nasıl bilebilirim? Saç kesimi sona erdi, resepsiyonda 5 dakika durdum, resepsiyonist beni görmezden gelerek çalışanla sakince iletişim kurdum, ne kadar bekleyeceğim sorusuna sırıtarak geldiğim kız için de ağlayıp ağlamadığımı sordum. Ve resepsiyonda durduğum için hiç tepki yok.
Ve neredeyse her zaman terminal "çalışmıyor", nakit ödeme yapmayı teklif ediyorlar, ancak şimdi atm'den kiralayacağınızı söylediğinizde terminal aniden çalışmaya başlıyordu. Teşekkürler, bir daha gitmeyeceğim.
Not: Ustalardan çok memnunum, yardımseverler, dinliyorlar, çok iyi kesiyorlar ve onlar yüzünden yürüdüler.
Birkaç kez buradaydım. Ustalar için soru yok. Ancak terminal yöneticide her zaman çalışmıyor, müşterime nakit veya ERIP ile komisyonla ödeme teklif ettim. Son ziyaretimden sonra saat 17'ye kaydettiğim için bu kuaförün hizmetlerini kullanmamaya karar verdim, kayıttan 10 dakika önce geldim, resepsiyonist kayıt saatimi netleştirdi ve karanlıkta beklemeye bıraktım. Ne kadar bekleyeceğimi sordum ama göz ardı edildim, sonunda saat 17: 22'de açıklama yapmadan ve özür dilemeden ustaya gittim.
Gelip saçını kesmenin çok zor olması, kuaförlerin becerilerinin oldukça yüksek bir seviyede olduğunu gösteriyor. Saçımı başka yerlerde kestiğimde nadiren olur. Sadece arıyorum, zamanı ayarlıyorum, geliyorum. 40 dakika ve 5-8 yaşlarında, görünüşe göre tam olarak gençim)).