Сотрудники нашего автосервиса проведут быструю и профессиональную диагностику бензиновых и дизельных автомобилей в поисках неисправностей или различных неполадок. Если они обнаружат определенные проблемы, мы сообщим заказчику эту информацию, а также
22.50 Br
Замена топливного фильтра
Наши специалисты имеют большой опыт замены топливных фильтров на автомобилях разных марок.
Наш магазин запчастей организует доставку подходящего топливного фильтра для вашего автомобиля в сжатые сроки и по выгодным ценам.
22.50 Br
Замена амортизаторов в авто
Замена амортизаторов в Минске при помощи нашего автосервиса всегда выполняется качественно, быстро и легко.
36 Br
Диагностика тормозной системы
Если вам требуется диагностика тормозной системы в Минске, то вы смело можете обращаться в наш автосервис. Мы проведем данную операцию быстро и качественно. А по выявлению каких-либо неполадок легко их устраним.
https://1km.by/proverka-tormoznykh-us
18 Br
Замена антифриза
Мы предлагаем заменить охлаждающую жидкость в автомобилях любой марки. Выполним весь спектр необходимых работ быстро, качественно и по доступной цене. Также у нас можно приобрести нужный антифриз как оригинального, так и лицензионного производства.
Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, plastik tampon tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, radyatör tamiri, motor bloğu tamiri, oto far tamiri, amortisör tamiri, katalizör temizleme, kumanda kolu tamiri, aks tamiri, debriyaj tamiri, yedek parça ve aksesuar siparişi, triger kayışı değiştirme
Otomobil markası:çin arabalar, kore arabaları, japon arabalar, Rover, Lifan, Chevrolet, Ford, FIAT, Maserati, UAZ, Geely, Infiniti, Isuzu, Brilliance, Saab, rus arabaları, Lexus, Acura, Land Rover, Aston Martin, Lotus, Great Wall, Chery, avrupa arabalar, Lada, Maybach, Ferrari, Bentley, VAZ, Alfa Romeo, Aro, Asia, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Buick, Cadillac, BAW, Audi, Bugatti, Chrysler, Citroen, Daewoo, Daihatsu, Changan, Dodge, Honda, Hummer, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini, Lancia, Lincoln, Chevrolet Niva, AC Cars, MG, Hyundai, Austin, Pontiac, Porsche, Renault, Rolls-Royce, SEAT, Mazda, Mercedes-Benz, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, ŠKODA, SsangYong, Subaru, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo, Datsun, Great Wall Haval, ticari, Zotye, Tesla
Ödeme yöntemi:peşin ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, havale, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme
Bu servis istasyonuna ilk kez bu yılın Ocak ayında karter gazlarının aşırı basıncı adı verilen bir felaketle başvurdum.
Meslektaşlarımdan yüzlerce kişiyi öğrendim - 5 dakika içinde çalışıyorum.
İş günüm bitmeden yetişmek için acil olarak kabul edildiler.
Başa çıkamadılar, iş gününün bitiminden yarım saat önce, sorunun ölçeğini hala incelediklerini öğrendiler. Taksiyle ayrıldım ve 20.00'da ana alıcı benimle aradı, gelecekte "gemimde" deliklerden kaçınmak için dolgu macunu kullanmayı teklif etti ve ısrar etti.
Ertesi sabah arabayı verdiler ve benden insanlık dışı bir miktar 400 ruble aldılar. Ve bu, web sitelerine giderek tesadüfen öğrendiğim ilk ziyaretimde de indirimli. Yönetici, bakım maliyetini hesaplarken bu konuda sessiz kaldı. Ayrıca antifriz satın almanızı tavsiye ettiler ve makinenin sağlık durumunun daha fazla bakımı ve izlenmesi için önerilerde bulundular.
Şimdi Aralık ayında yeni bir rahatsızlıkla karşı karşıyayım - motor rölantide ve düşük hızlarda çalışıyor. Kilometreyi hatırladım, aradım, durumu açıklıyorum ve sorunun ne olduğunu kontrol etmek için belki de ücretsiz bir "teşhis" olup olmadığını soruyorum. Yanıt olarak sözümü kesiyorlar ve kaba bir tonla bunun o kadar çabuk yapılmadığını bildiriyorlar.
Bilgisayar teşhisinin ne olduğunu gördüm. En azından amatörler için mini bir seçenek. Arabama bir tarayıcı bağladılar ve mobil uygulamayı kullanarak sistemin verdiği hataları görebildiler ve bunları nasıl çözebileceğinizi anlayabildiler. Bu 5 dakika sürer.
İnsanların birbirlerine, özellikle de müşterilerine usta alıcılara anlayışla davranmaya başlamalarını çok isterim. Kaderimin iradesiyle ben bir araba sahibiyim ve zamanla arabanın teknik anlarına ve özelliklerine girmem gerekiyor, ancak araba tamircileriyle eşit derecede iletişim kurabilmek için aynı ölçüde değil. Kibarca vurgulayacağım bir kız olarak, yardım talebiyle hizmet çalışanına başvuran bir kız olarak, karşılığında en azından anlayış ve biraz endişe duymak istedim. Teşhis sürecinin ne olduğunu, bu kadar uzun sürdüğünü bana açıklayabilir ve ziyaretten önce hangi önlemlerin alınabileceği konusunda tavsiyede bulunabilirdim, ama her ne olursa olsun, kendimi sadece bir tomar para değil, hoş karşılanan bir müşteri gibi hissedebilirim.
İsmimi bile tanımadım, "kayıt için yeterli bilgim var" dedim ve veda etmeden ayrıldım.
Böyle bir tavır karşısında şok oldum.
Bu hizmetin müşteriden daha fazla para sıkmaya çalışanlardan biri olduğuna dair kalıcı bir his var.
Bir daha konuşmayacağım.
Hizmetin insanlara gelmesini bekleyeceğim, para için değil.
Dvr'yi kurduk ve android araba radyosunu bağladık. İyi hizmet. Yetkin bir yönetici ve akıllı bir elektrikçi. Her şeyi hızlı, verimli ve pahalı olmayan bir şekilde yaptılar. Konuşmanızı tavsiye ederim!
Bu servis istasyonunda.. çok fazla iş var.. dört kez döndüm.. uzun bekleme.. bir kez tamir ediliyordu.. Bir fiyat etiketi söylediler, sonra ek maliyetler eklediler. Teşhis, pompalama vb.. Asansörün kaldırılması, açılması, kapıların kapatılması henüz nasıl girmedi)) onarımlar pahalı değildi, muhtemelen bu nedenle fiyat etiketini neredeyse iki katına çıkardılar.. Acelem vardı, bu yüzden tartışmadım.. artık iletişim kurmayacağım