Не рекомендую этот салон и его сотрудников! Абсолютно не лояльное отношение к клиентам. Весной купила пляжную сумку, летом на отдыхе молния оторвалась от основания на 3 день. Обратившись в салон, в возврате денег, ремонте- отказали. Внутреннюю проверку не провели. Сотрудник Иван без специального образования, оборудования на глазок посмотрев, написал отказ. Не думала что у такого гиганта как стокман такое отвратительное отношение к своим клиентам. Голосую ногами, больше туда не хожу! Хорошо что есть прекрасные и даже лучшие альтернативы этому магазину(
P.S магазин в Коламбусе
Müşterilere karşı korkunç tutum. Çok tatsız bir durumla karşı karşıya kaldım: Yeni Yıldan hemen önce kızıma hediye olarak Yeni Yıl kupasını aldım. Vitrinden aldım, kasaya gittim, sessizce kağıda sardılar ve parasını ödedim. Evde kusurlar buldum: sapta lekeler, çatlaklar, lekeler. Tabii ki kızıma vermedim. Birkaç gün sonra evlilik yoluyla geri dönmeye gittim. Geri ödeme veya değişim yapmayı kategorik olarak reddettiler, kusur nedeniyle fiyatın% 5 oranında düşürüldüğünü söylediler ve bunu bana söylemeliydiler. İndirim, kupanın altındaki etiketin üzerindeki kalemle ince bir şekilde yazılmıştır, kusurlar ve indirim hakkında bana hiçbir şey söylenmemiştir, yasaya göre evlilikle bulaşıklar için parayı iade etmeleri gerekmektedir. 500 ruble yüzünden ruh hali korkunç bir şekilde bozuldu. Onlardan başka hiçbir şey satın almayacağımı anladım. Küçük şeylerde böyle bir tutumları varsa, o zaman bir çanta veya başka bir pahalı şey yüzünden başarılı olurlar, ancak parayı iade etmeyeceklerdir.
Burada para harcamak istiyorsanız, satıcıların peşinden koşmanız ve onlara bağırmanız gerekecek, böylece en azından biri gelip size bir şeyler kırsın.
Buraya her geldiğimizde (farklı günlerde ve hafta sonlarında), kasada bir kişi var ya da hiç kimse yok. Kara Cuma'da mağazanın tamamında kuyruklar var - kasada yavaş hareket eden bir teyze var! Ve biz yardım hattını aramaya başlayana kadar, başka birini çağırma talebine cevap veren kimsemiz yoktu. Yardım hattına şikayette bulunduktan sonra hemen herkes kasaya koştu. Görünüşe göre insanlar var.
Dün 30 dakika boyunca bir tişört almaya çalıştılar!!!!! Ve hepsi, bir kasanın internet siparişini kırabileceği ve çalışanının öğle yemeği yediği için!Ciddi misiniz? Böyle bir cevap basitçe öldürdü. Eğer öğle yemeği yediysen, o zaman senin yerine biri geçmeli. Ve mağazanın çalışma moduna, öğle yemeğiniz olduğu satırını ekleyin.
Genel olarak, premium segment mağazasının personel ile bu kadar karışık olmasına ve kimsenin şikayetlere cevap vermemesine şaşırdım. Dükkanlarının değil, onların işi olduğunu anlamayan tembel ve beceriksiz çalışanları işe aldılar.
Mağaza müdürünün komşu mağazalardaki kasiyerlerin nasıl çalıştığını ve müşteriye orada nasıl değer verdiklerini görmesi gerekiyor.
Burada hiçbir şey değişmese de, mağaza müdürü açıkça yerinde değil. Belki de beşe liderlik etmeye değer. Seviye benzerdir.