Eğer 0 yıldız koyabilseydim, iğrenç kadın satıcıyı koyardım ve incelemelere bakılırsa, orada çok uzun süredir çalışıyor ve kimse ondan memnun değil, o zaman neden böyle insanları tuttukları belli değil
Saat 21: 00'de bilet almaya geldiler ve saat 21: 30'a kadar arayı gördüler, bizden önce gelen insanlarla ne kadar kaba bir şekilde iletişim kurduğunu duyduk, ona mola ve biletler hakkında kibar bir notla sormaya karar verdik, buna «21: 30'a kadar mola görmüyorsunuz» cevabını aldık, ayrıldık ve aranın bitmesini beklerken zaman geçirmeye karar verdik ve döndüğümüzde şimdi 21: 45'e kadar ara verdiğini gördük, ona ne zaman bilet alabileceğimizi sorduk, kaba bir cevap aldık, bu açıkça belli. bugün değil
İşte ilerleyen bir delilik aşamasına sahip böyle «harika» bir kadın. Noktanın sahibi, işe bu yaklaşımı nasıl buluyorsunuz?)
Eugenie'nin çalışanı. Kapanmadan 30 dakika önce. Başka bir iş olduğu için hizmetimiz için vakti olmadığını kaba davranmaya başladım. Peki neden bana geldiniz? Hizmetten şok oldum. Sesini bir şeye yükseltmeye başladı, bu 12 yıldır çalışıyor ve en iyi çalışan. İncelemelere bakılırsa, bu izole bir durum değildir.
Kapanmadan 15 dakika önce geldi danışman bileti kabul etmeyi reddetti, ertesi gün kapanmadan 30 dakika önce geldi ve sonunda bileti tekrar kabul etmedi ve başladı kaba davranışı atacaklar oraya bir daha gelmeyeceğim