Çalışan olumsuzluğunu alıcılara döküyor. İnsanlarla çalışması kesinlikle yasaktır.
Ben şahsen böyle yerlerde hadok değilim ve ne dolaşımı ne de nasıl ve neyin düzenlendiğini bilmiyorum. Belirli bir tarih için birkaç bilet satın alma konusundaki kibar isteğime, tarihlerle ayrılmış bazı bilet kutularına zar zor algılanabilen bir bakış attım, tek kelime bile etmedim. Beklenmedik bir şey elde ettiğinizde sorular sormaya ve bu kutuda bilet aramaya başlıyorsunuz: "Nereye tırmandınız!!!"- sonra tarif edilemez bir olumsuzluk barajı vardı. Orada bilet bulmak için katı bir prosedür olduğu ortaya çıktı, eğer onu anlamadıysan, bir şeyler aramaya başladıysan, o zaman bunu kesinlikle yüzüne söylemesi gereken aşılmaz bir aptalsın)))
Aynı zamanda, kioskta bulunduğum her şey birkaç dakikaydı.
Sakız sakinlerinin insanları aşağılama becerilerinde bu "Genç Hanımdan" hala çok uzakta olmasına rağmen, "kızartma" yı ziyaret etmiş gibiyim.
İşletmeye, çalışanın davranış modelini benimsemesini ve her yerde tanıtmasını tavsiye ederim! Sonuçta, böylesine değerli bir çerçeve, şirketin sürekli müşteri ve kar akışını getiriyor))
Ayrıca, piyango bileti satışlarında böylesine büyük bir şirketin yüzü olmak şirketin markasını geliştiriyor!)
К хорошему обслуживанию во всех киосках уже привык. Но когда крайний раз приходил, стоял мужчина с амулетом и совершал какой-то ритуал. Такое впервые увидел))