Diş hekimliğine gittim ve çok memnun kaldım. İlk dakikalardan itibaren kendimi rahat hissetmemi sağlamak için ellerinden geleni yapan doktorlarla tanıştılar. Doktor özenliydi ve tedaviyi profesyonelce yaptı.
İşlem hızlı ve ağrısızdı ki bu benim için önemliydi. Ziyaretten sonra diş bakımı konusunda tavsiye aldım.
İmplantasyon sırasında cerrahi bir şablona ihtiyaç duyuldu, bu 11 bin artı. Ameliyat resepsiyonundaki teyzem aradı ve nakit ödeme konusunda uyardı. Parayı getirdim, verdim... Çeki bekliyorum... Cevap olarak, çek vermiyor.. Talep etmeye başladım, beni yakındaki bir kapıya gönderdiler...Parayı aldım, gittim, verdim ve çeki verdiler. Geri döndüğümde yöneticiye bunun ne olduğunu sordum? Cevabı almadığım için bunun vergilerle nasıl bağlantılı olduğunu sordum... Sonra bana implant verdiler, ameliyattan sonra ofisten çıktım, doğal olarak ağrı var... Yönetici bana bu kliniğin başkanı Afanasyev A'nın beni görmek istediğini söylüyor, ancak yandaki girişe kendisi gelmedi. Araba hala orada durduğu için yürümeye karar verdim. Peki ben ne duydum? Onları bir şeyle suçladığım için bana hizmet vermeyi reddetme hakkına sahip olduğunu.... Bana bu kalıplar, tüm zorluklar vb. Hakkında bir konferans verdim, çenem ağrıyor, kendim umursamıyorum.. Ve işte böyle.. Gözyaşlarına boğdum... Ancak o zaman avukattan daha fazla hizmet için yazılı bir ret talep etmem gerektiğini öğrendim, sözleşmeye göre hiçbir şeyi ihlal etmedim. Polisi arayın ve özyönetim için bir açıklama yazın.... Bu klinikte kendimi tedavi edecek kadar enerjim vardı, ama artık orada ayağım yok.. Ve kimseye tavsiye etmiyorum.. Aksi takdirde çek isteyin, uygunsuz bir soruyu yanlış biçimde sorun ve tedavinin ortasında kapınıza işaret edecekler
Karımla diş muayenesi için geldim (19.11), nazikçe karşılandık, baktık, tüm dişlerin sağlıklı olduğunu söylediler.
Ağız boşluğunun temizlendiğine dair bir sertifikaya ihtiyaç vardı (enfeksiyon odağı yok).
Benim için her şeyin yolunda olduğunu düşünerek Cumartesi günü (30.11) aynı kliniğe kaydoldum. İncelerken çürükler buldular ve sertifika veremeyeceklerini söylediler. Bir hafta içinde çürüklerin ortaya çıkamadığını belirttim, Salı ve Cumartesi günleri aynı doktorun beni muayene ettiği de ortaya çıktı. Bir gün çürüğün nasıl fark edildiği, başka bir gün olmadığı açık değildir.
Genellikle özel bir kliniğe geldiğinizde sözleşme de dahil olmak üzere bir dizi belge imzalarsınız, burada kimse bunu yapmak için acele etmez.
Kliniği tavsiye etmiyorum, uzmanların yeterliliği konusunda şüpheler var.
UPD #1 18.12.2024 tarihli resmi cevaba yanıt
Faaliyetlerinizi düzenleyen, "Yüzey Denetimi" ve "Tam Denetim" kavramlarını tanımlayan herhangi bir belge sunmanızı rica ediyorum, çünkü cevabınıza bakılırsa bunlar kuruluşunuz tarafından sağlanan hizmetlerdir. Dişlerimin durumunu bilmek amacıyla kliniğinize döndüm, kimse bana yüzeysel (tam değil) bir muayene yapılacağı konusunda uyarmadı, ayrıca böyle bir hizmetin amacının ne olduğunu anlamıyorum. Bir sonraki randevuya gelince, dişlerimin durumunu öğrenmek için ilk kez size döndüm, bir sonraki randevuda tam teşekküllü bir muayenenin planlanacağı konusunda kararlaştırılmamıştı, hizmeti aldıktan sonra bir sonraki randevuma kaydolmadım, çünkü osomtra'nın sonunda uzmanınız dişlerimin sağlıklı olduğunu bildirdi, inceledim – herhangi bir tedavi gerekli mi? Bana söylemişti - hayır.
Akşam geldiğimize atıfta bulunsaydınız, doktor yorgundu, ama bizi iyi huylu bir şekilde kabul etti ve ne yazık ki dişimdeki çürükleri fark etmediyseniz, anlayışla tepki verirdik, çünkü hepimiz insanız ve her şey olur. Ancak başlangıçta uzman, dişlerin tedaviye ihtiyacı olmadığı sonucuna varıyor (19.11). Bir sonraki randevuda (30.11) - aynı uzman bir temizlik sertifikası vermez, çünkü bir dişte çürük tespit eder. Ertesi gün başka bir kliniğe gittim ve burada iki dişin çürüklerden etkilendiği ortaya çıktı.
Tıbbi hizmetler, hastalıkların önlenmesi, teşhisi ve tedavisi veya rehabilitasyonu için yapılan herhangi bir tıbbi müdahaledir.
Uzmanınız teşhis koymuş, kliniğinizle bir sözleşme imzalamadım.
Ayrılan zamana gelince, uzmanın hizmetin kaliteli bir şekilde sunulması için zamanı yoksa, neden bana veriyorlar?
Eşim size tedavi vermedi, talebi de dişlerinin durumunu öğrenmekti. Burada bir sorum var - ona tam mı yoksa yüzeysel bir muayene mi yapıldı? Uzmanınızın görüşüne göre dişleri iyi durumda, yani size tekrar veya başka bir kliniğe başvurursak bize aynı sonucu verecek mi? Ve eşimin de sözleşmesi yok.
"Bu nedenle, tam bir klinik tablo elde etmek için her zaman ayrıntılı bir muayene yapmanızı öneririz" - cevabınızdan bir alıntı. Kimin ve hangi noktada böyle bir tavsiye verdiğini, ne ben ne de eşimin böyle bir tavsiye almadığını size bildirmenizi rica ediyorum.