Kiev'deki ZEFİR Güzellik Stüdyosunun (Zefir) yönetimine personel seçimine dikkat etmenizi rica ediyorum. Good Place web sitesinden kirpik uzatma için 269 Grivnası karşılığında 26.03.2016 tarihinde saat 17:00'de randevu ile kupon aldım. 20 dakika erken geldim, resepsiyonist genç kız bana ulaşmadıklarını ve ustanın zaten meşgul olduğunu söyledi. Ertesi gün yurt dışına uçtuğum için kaydı aktaramadım. Benden özür dilemediler, stüdyonun sahibiyle bağlantı kurmayı reddettiler. ve başka bir usta bulma isteğime tepki gösterilmedi. Benimle buluşmaya hiç gitmediler!
Lütfen burada ikinci kez bulunduğumu ve başka bir yöneticiyle (maalesef adını hatırlamıyorum, kadın daha yaşlı) böyle bir sorun yaşamadığımdan eminim, en azından benden özür dileyeceklerdi! Beni kesinlikle duymadılar, başka bir usta bulma taleplerime tepki göstermediler, bağırmak zorunda kaldım! Polis çağırmakla tehdit edildim!
Öfkemin sınırı yoktu! Ona vurmaya hazırdım! Çünkü bana sadece milyonlarca kez HAYIR söylendi!
Ruh halini bozdular ve hayal kırıklığına uğradılar.Kişi telefonu açmazsa, en azından belirlenen süre için onu bekleyebilirsiniz! Dahası, 20 dakika erken bile geldim!!! Peki telefon çalınmış olsaydı, bir kişinin servis yapma hakkı olmadığı anlamına mı geliyor?