Evet, evet. Çok büyük. Kuandyk ve Arman tarafından bize danışıldı. Her şeyi açıkladılar. Gösterdiler. Çok teşekkür ederim. Gerçekten indirim. Hemen sağa döndüğünüzde. Orada her şey indirimli. İlk salonda her şey yeni
Harika bir mağaza. Özellikle yöneticileri not etmek istiyorum, herkes aferin. Özellikle Vladimir. O zamana kadar bir Rüyaya uğradım, menajeri hiç beğenmediler, sanki bazı yetersiz izlenimler varmış gibi.
Genel olarak Sulpak - servis için yazmak istiyorum. Bu yılın Kasım ayının başında dondurucuyu indirimli fiyatlarla satın aldım, Aralık ayının başında donmayı bıraktım, gece gündüz ses sinyalleri verebildim, ürünler eridi. Başvuruda bulundum, ancak incelemenin 5 iş gününü beklememiz gerekiyor ve ustanın ne zaman geleceği belli değil. Başvurum 18 Aralık için!!! Bu hizmet nedir?! Anladığım kadarıyla, garanti kapsamında ücretsiz olarak tamir etmek istemiyorlar, insanların ücretli olarak ustaya başvurmalarını geciktiriyorlar. Ve ürünlerin bozulmasını, manevi zararı kim telafi edecek. Neden acil müdahale için insanları işe alamıyorsunuz ve mümkünse hafta sonları ve saat 22: 00'ye kadar çalışasınız.