Geçenlerde açık bir soruyla salona döndüm, bundan önce Tele2 web sitesindeki internetteki bilgileri okudum. Salonda bir kız danışman olarak çalıştı. Bahane edilen ürünleri anlamıyor. Kabinde yabancı şahsiyetler var. Ona danışmaya çalıştığında, bahane edilen ürünleri de anlamayan kızın bir arkadaşı "araya girdi". Kız, sorunun cevabını bilmediğini anladıktan sonra, Tele2 kanallarından bilgi bulmaya ya da sadece internet'e bakmaya bile çalışmadı. Arkadaşının söylediği aynı "bilgiyi" yanıtladı. Sorunun cevabının bulunamaması üzücüydü.
20 Aralık 2024'te başka bir konuyla ilgili yeniden itiraz yapıldı. Yerine genç bir adam geçti. Hoş, gülümseyen, işi anlıyor.
Normal salon. Pek çok şehri ziyaret ettim, bu yüzden Kiesel'de daha kötü değil. Danışman Karina her şeyi açık ve net bir şekilde açıkladı ve gösterdi. Teşekkür ederiz!
Сегодня в первой половине дня купила телефон за 8000, оказалось, что дети мне телефон, уже, купили, хотела вернуть, сказали, что возврату не подлежит, так как сложные технологии!!!! (Чек был в наличии. Не знала, что телефон за 8000 сложные технологии) "процветания" Данному павильону!