İyi günler, müşterilere karşı ilk kez iğrenç bir tutum değil...Yağmurda bir çocukla birlikte bir taksi çağırdım, sevk memuru ve aynı zamanda şoförün bana söylediği gibi hostes siparişi kabul etti, ancak telefonu kapattığında arabayı söylemedi.Yağmurda arabamı kendim aramak zorunda kaldım, sürücünün bulunduğu her yere baktım, sonuç olarak sürücü bekledi ve belki bir dahaki sefere arabamı bulana kadar beklemeden ayrılacaktı.Aynı zamanda, sürücünün kendisi neden arabanın numarasını söylemediğini onu arıyor, telefonu da kapattı.Daha sonra aramaya başladım ve çok iyi bir durumun olmadığını ve bana cevap verdiği ilk sefer olmadığını söylemeye başladım,Ama herhangi bir arabaya gidip taksiye sorup sormazsanız ne olur, ve en azından özür dilemiş olsanız bile telefonu her zamanki gibi kapattım,ama telefonu bile almadı ve diğer numaradan aradığında telefonu alıp tekrar kapattı.
Görünüşe göre, ben ararken sürücünün gidebileceğini anlamıyor ve diğer arabanın her şoförü, kapısını birkaç kez açıp taksiye sorup sormadıklarını anlayamayacak...Arabalar tanımlanamayan işaretler olmadan sürüyor, sms yok, otomatik arama yok, müşterinin arabasının geldiğini nereden bileceği...Ancak sevk memuru özür dilemedi bile ve bu ilk kez değil, inceleme yazacağımı düşünmemiştim, ancak yağmurda bir çocukla araba aramak pek iyi bir iş değil...