Birçok olumsuz yorum okudum, bu yüzden dikkatli bir şekilde kaza yapmaya gittim. Aslında. Sıram için bekleme süresi 3 dakikadır. Çok hoş bir kız olan Korozey Anastasia her şeyi çabucak resmileştirdi ve tüm sorularım için nitelikli tavsiyeler verdi. Değerleme uzmanı Buiko Yu, hasarın yerini dikkatlice inceledi, onarım için bazı pratik tavsiyeler verdi. Her şey çok çabuk kibar ve profesyoneldir.
Kuru kalıntıda. Tabii ki kazaya karışmamak daha iyidir, ama gerekirse benim gibi insanlarla şanslı olmanıza izin verin.
Otomobil vatandaşına mağdur olarak başvurdum. Elektronik bir kuyruğun olması çok uygundur. Personel kibar, sabırlı. Uzmanlar, ifadelerde nereye ne yazılacağını öneriyorlar. Hiç kabalık görmedim. Tek şey, ödemeyi ilk defa 2 hafta sonra yaptılar. Ve makineyi tamir ettikten sonra yeniden hesaplama, son 20 iş gününde ödendi - bu neredeyse bir ay sonra. Muhtemelen yeniden hesaplama ile gelenleri sevmezler))
İğrenç sigorta. Herhangi bir olumlu inceleme satın alınabilir. Görünüşe göre ne yapıyorsunuz, çünkü bir kazadan sonra onarımları hesaplama ilkenizle olumlu bir inceleme almak mümkün değil. Kullanılmış yedek parçalardan aşınma yüzdesini hesaplamak saçmalıktır. Tüm kullanılmış parçalar için çekler verilmiş olmasına rağmen. Size, çeklere göre ödeyeceğimizi cevapladığınız kullanılmış yedek parçaların maliyetlerini geri ödeme prosedürü hakkında bir soru soruldu. Ve bundan sonra, açıklama için Betor Group'a göndererek bu yedek parçaları ödememek için nedenler bulmak Dolandırıcılık kokuyor. Sigortanızın anlamı sıfırdır.
Olumlu bir inceleme bırakmak isterim ama maalesef durum böyle değil! 15 yıldan fazla bir süredir bu kuruluşun düzenli bir müşterisiydi, ancak sigortalı bir olay meydana geldikten sonra duygularıma yanaşmadı! Ödemeyi neredeyse 3 ay bekledim, ancak maksimum 2 kata kadar söz verdiler. Ya unuttular, sonra başka sorunlar yaşadılar ve her seferinde gelecek hafta aynı şeyi bekleyin! Bir sonraki itiraza yine aynı cevap. Bu kuruluşu işbirliği için kategorik olarak önermiyorum! Ve işte yine beklenti . 2019 arabasındaki tamponun boyanması ve ek hasar ve gizli kusurlar için toplam, 604 ruble ücretlendiriliyor.
Dms'nin en kötü sigortası, paranızı boşa harcamayın. TAVSİYE ETMİYORUM! En yüksek kategorideki doktorlar, bu sözleşmede belirtilmemesine rağmen onaylamıyorlar, ancak liderimizin böyle karar verdiğini söylüyorlar. Masaj, sözleşmeye göre iki bölgeye girer, ancak görevlerinde «kendi» bölgeleri vardır ve 10 dakikalık masaj için yalnızca bir bölgeyi onaylamaya hazırlar. Jinekoloji ile akut dönemde bakım tamamen durduruldu. Ve yöneticimiz, sözleşmede satın alırken böyle bir madde olmamasına rağmen, her şeyin cevabına inanıyor! Boşa harcanan para
iğrenç
Asla, ASLA buraya bal koymayın.sigorta!
daha korkunç bir hizmet yok!!
Her seferinde, başvurunun sunulması heyecan verici bir arayışa dönüşüyor, bunun sonucunda bu tıbbi durum sözleşmede sağlansa bile reddedileceksiniz ve yine de onaylarlarsa, o zaman gardiyan mektuplarının Med'e ulaşacağı gerçeğinden uzaktır.Merkezin
Bu sigortayla bir sözleşme imzalamanızı tavsiye etmiyorum, 4 eleman için far tamponu yıkayıcı ve kalıplama, diğer taraftaki birkaç çizik nedeniyle tamponun zaten onarıma ihtiyacı olduğu gerçeğine atıfta bulunarak 93.5 r ödedik ve araba vücut onarımından çıktıktan sonra 3 aydır, harcanan zamanın ve sinirlerin sonuçlarına göre bu organizasyona tavsiyede bulunmuyorum!!!
Eğer eksi işareti olan bir değerlendirme yapabilirsem..... Sigorta vesilesiyle şirkete yapılan her gezi, daha önce anlaşmış olsalar da, maaş zammı için müdüre başvurmaya benzer
genel olarak, onlara kaldığım hissi ama yine de mecburdum - bırakmıyor
15 yıldan fazla bir süredir Belgosstrakh'ta araba kiraladığım için sigortalandım - görev için sigortalandım, bu yüzden hayatımda bu korkunç ofise hiçbir şey için tavsiyede bulunmayacağım!!! Gece boyunca bir fener ve tampon için ödeme 64 ruble, bu sadece bir kahkaha ve sadece bir kahkaha. Umarım her şey bu dolandırıcılara bumerang olarak geri döner.
Hizmet düzeyinde. Her şey açık ve profesyonelce. Her şeyi oldukça hızlı bir şekilde resmileştirdiler. Derhal bir inceleme yaptılar. Ödemeleri beklemek kalıyor. Şimdiye kadar 5 yıldız
Müşterilerle çalışmak arzulanan çok şey bırakıyor.
Durumu açıklığa kavuşturmak için herhangi bir bildirimde bulunmaksızın veya en azından önceden aramadan, hala altı aylık olan sağlık sigortası poliçemden mahrum bırakıldım. Ve sonunda üç aramadan sonra nedenlerini kimin açıklayacağını kendisi bulduğunda, ne yazık ki konuşmaya bir formalite çarptı: "şirketin kurallarına göre" ve hepsinden önemlisi, yeterlilik eksikliği, uzmanlık eksikliği, anlama arzusu. "Kanserden muzdarip değilim" ifadesinin, en az 10 yıl önce bir geçmişi varsa ve bu konuda sağlıklıysanız, yine de hayatınıza "damgalandığınızı" ve sizi sigortalamayacağınızı ima ettiği ortaya çıkıyor. Bahçede hangi yüzyıl var?
Ne yazık ki, sigortanın bunu anlama arzusu yok. Ve eğer durum böyle değilse, kendimi nasıl "acı çekenlere" atfedebilirim? Görünüşe göre şirketi ben değil, formülasyonumla sigortacıyı yanılttım. Birkaç yıl boyunca, farklı şirketlerde sigortalı olduğum için, hiçbir zaman, operasyon geçmişimde bahsedilmesi herhangi bir soruya neden olmadı, ancak burada "poliçeniz kapalı" ve bunu tesadüfen öğreniyorum. Ve "uzman" kesinlikle anlamak istemiyor, sadece sahte sempati, beni yalnızca uzmanlık eksikliğine ikna eden "şirket kurallarına" atıfta bulunuyor. Buradaki "Şirket Kuralları" her şeyden önce, sanki onlar, "kurallar", şirketi yönetiyorlarmış, aklı başında insanlar değil kararlar alıyormuş gibi.
Müşterilere bireysel bir yaklaşım sergilemek isterim, bu şu anda trendde. Modern tıp konularında farkındalık düzeyini artırmanın yanı sıra.
PS. Ancak poliçenin kapatılmasıyla ilgili herhangi bir resmi bildirim almadım.
"Sizi bilgilendirmeliydiniz" - TASK böyle çalışıyor.
Herkese iyi akşamlar.Böyle vakalarla karşılaştım.Görev sırasında araba sigortalıydı, öyle görünüyor ki her şey yolunda görünüyor, ancak yine de sigortalı bir durum için başvurmam gerektiğinde belli bir noktaya kadar.yani KAZADAN sonra.Oradaki muayeneye geldim, herkes acıdı ve 15 gün sonra sigortanızı alacağınızı söylediler.Kazada ön tamponuma hasar verildi. araba Chrysler Voyager minibüs.Tanıdıklar, değerlendirmelerinin havadan olduğunu söylediler.ama en azından tamponu onarmak için yeterli olacağını düşündüm.ama burada böyle değildi.Saydıkları şey, bir kucak dolusu boya için bile yeterli olmayacak. Bir tamponu bir temel için nerede tamir edebileceğimizi biliyorlarsa, onlara sormalarına izin verin.Sigortayı değiştirmek zorunda kaldım.ve bu şirkette kim katlanmak isterse, bunu tavsiye etmiyorum
Herkesi bu şirketten sigorta satın almaya karşı uyarmak istiyorum.
Acil tıbbi yardımın gerekli olduğu Tayland'da (benim hatam olmayan bir kaza) sigortalı bir kaza meydana geldiğinde, iş Kanunu'nun sigortasıyla ilgili yardım reddedildi. Bu hastaneyle çalışmıyorlar, ödeme yapmanız, çek getirmeniz söylendi ve şirket masraflarınızı değerlendirecek. Bir sözleşme imzaladığınızda, acil durumlarda klinikteki anlaşmazlıkların çözümünün sigortalı tarafından üstlenileceğini umuyorsunuz. Ama bu değil.
Bu şirketten kaçının! Sigorta kapsamı iyi olan bir şirket arayın.
"TASK" tıkanıklığı ile çok tatsız bir durum, gerileyen bir kaza meydana geldi. Bayide onarımla kasko sözleşmem var - en uygun kasko. 2019'dan yeni bir Mercedes arabam var. Ama beni Mercedes için değil Hyundai, Peugeot, Audi'ye gönderiyorlar. Minsk'te 2 hizmet olmasına rağmen, bunlar Enerji ve Hoffman'dır. Bu, Samsung sahibinin uygulamayı servise göndermesiyle aynıdır ve bunun tersi de geçerlidir! Maliye Bakanlığı'na, Cumhurbaşkanlığı İdaresi'ne şikayet edeceğim!
Bu sigorta şirketini tarafça atlamanızı tavsiye ederim! Hizmetten ve ilişkiden daha kötü bir şekilde tanışmadım!
Sigortayla ilk kez iletişime geçtiğimde, araba için bir sigorta vakası oldu, böyle bir hizmet beklemiyordum, çok profesyonelce, yeterince hızlı, otoparkta sorunlar var, ancak muayene için hemen yerinde bir platform var, hizmetten memnunum ve müşterileri olarak kalacağım, tavsiye edebilirim.
Herkese iyi günler, Task'ın hizmetlerini uzun süre kullandım ve başka bir hata yaptım - arabayı kaskla sigortaladım. Rüzgar (o gün şiddetli bir rüzgar vardı) kaputu yırtıp arabanın kanatlarına zarar verdiğinde, ardından Mogilev'deki temsilciliğe başvurdu ve hemen girişte duydum - sigortalı bir durum değil, insanlar durumu anlamadılar bile. Başvuruyu kabul ettiler, fotoğraf çektiler ve bir aydan fazla bekledim ve periyodik olarak tazminat departmanını aradım. Uzmanın yanıtladığı gibi, şüphelendiğim şey, kayıpları kendileri hesaplayamadılar ve verileri Minsk'teki yetkili bir kuruma gönderdiler. Ve işte sonuç-reddetme. Cevap, daha önce böyle bir durumları olmadıklarıydı - ağır bir argüman. Canlarım-BU SİGORTAYA GİTMEYİN
Kız yurtdışına seyahat etmek için sigorta siparişi verdi. Krakow'da hastalandı, ateşi yükseldi, şiddetli bir öksürük ortaya çıktı ve boğazı çok ağrıyordu. Sigortayı kullanmaya ve eve bir doktor çağırmaya karar verdik. Buna karşılık, sigortacıdan sadece "Adresinize işbirliği yaptığımız klinik tarafından hizmet verilmediğini duydular." (adresimiz şehir merkezine arabayla 5 dakika uzaktaydı). Sigortacı, kabul etmemiz gereken doktorla randevu almayı teklif etti. Bir saat sonra Viber'e bize kliniklerinde en yakın kaydın ancak bir hafta sonra mevcut olduğunu yazdılar!
Sonuç olarak, ertesi sabah doktorun kaydını kendileri buldular. Umarım en azından tazminatla böyle bir macera yaşanmaz.
Mükemmel sigorta, burada OSAGO yüzünden beş yıldır korkuyorum, sorun veya şikayet yok.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Виктория
5. seviye şehir uzmanı
31 Ekim
Yorumları okudum ve önceden kötü olana ayarladım.
Ancak, her şey yolundaydı. Müdür Belskaya bize eylemi resmileştirdi ve her şeyi açıkladı. Kibar ve tatlı bir kadın. Sonra arabayı inceledik ve her şeyi tekrar kaydettiler. Onarım için bir eylemle salona gidiyoruz. Hizmet ve personel% 100 memnun.
Her şey yolunda, ama sadece varışta nereye gitmeniz ve iletişim kurmanız gerektiği belli değil. Genel olarak, personel kibar ve sigortalı bir durumda söz verdiklerinden çok daha hızlı yaptılar!
Task'ın bu şubesinde uzun yıllardır tüm taşınmaz ve taşınır malları sigortalıyoruz. Sigortalı bir olay meydana geldiğinde, tüm sorunlar derhal çözülür.
Onlara karşı çok belirsiz bir tutum. Arabayı (2021 yılı) her şeyin süper olduğuna inanarak korkuyorsunuz, ANCAK sigortalı bir olay meydana geldiğinde önümde bu taş var, TASK camın orijinal değil, Rusya Federasyonu'nda sertifikalı bazı Çinli @ vna ile değiştirilmesini öngörüyor. Sözleşmenin imzalanmasında, tuzaklar sorulduğunda, herkesin ağzı dikilir. Şimdi ifademe cevap bekliyorum.
Son derece dikkatli olun! KASKO küçük değildir, ancak sigortalar boldur.
Kazadan sonra hesaplamanın adil olduğu ortaya çıktı
Çalışanlar yeterli, ancak henüz karşılaştırılacak bir şey olmamasına rağmen, uzman bile hemen kaçırdığımız kusurların yerlerine işaret etti
Servis korkunç. Sigortalı bir dava olursa, her şeyden suçlusun. Kasko mu? Premium mu? Hiçbir şey bilmiyoruz. Kurallarımız değişti. Onarım, sözleşme şartlarını ihlal ederek atanacaktır. Bu onların politikası - kendilerini daha ucuza yapmak. Haklarımı savaşla savunmam gerekiyor! Ve bunun için de para ödeyin. Artık buraya ayağım yok. Sigorta sadece başka bir şirkette.
Muhtemelen en kötü sigorta sigortasıdır. Ailedeki tanıdıkların bu ve diğer iki şirketi vardı, hemen bize bunun tam bir saçmalık olduğunu söylediler. Ancak kocamın işinden sadece onu teklif ettiler, bu yüzden bir yıllığına denemeyi kabul etmeye karar verdik.
1.Doktorların yarısını bu sigortadan geçmeyeceksiniz
2.Siz ölümde olmadığınız sürece belirtilerinizin yarısı yatmayacaktır
3.En eğlenceli kısmı. Doktor size teşhis için iki test reçete ediyorsa, bunlardan SADECE birini seçtiklerini söylüyorlar
4.Nörolog hem duş masajı hem de klasikler reçete etti, aynı şeyi söylediler, klasikleri seçseniz bile ya sadece boynunuzu ya da sadece sırtınızı ve yılda sadece bir kez seçmeniz gerekecek
Ve elbette en eğlenceli kısım, onlarla acilen iletişime geçmeniz gerektiğinde, bir saat boyunca doktorun ofisinin altında oturabilirsiniz, bu yüzden oraya varmadan, elbette. Birkaç kez arayacaksınız, acil olduğunu soracaksınız, kimse acil bir numaraya bile yönlendirmeyecek. Bu sigortayla zamanınızı, sinirlerinizi ve paranızı kaybedeceksiniz.
Ekli fotoğrafa, bunlar sorulara verdikleri olağan cevaplardır, bir şeyi seçin, hatta bir şeyi onayladıklarında zaten şaşırmaya başlıyorum.
Herkes kibar ama KAZADAN sonra kuruşları saydılar.. Kazadan önce tampon yapılmıştı, ancak teknolojiye göre yapılmadığını söylediler ve bu nedenle tam onarım maliyetinden sadece 14 tane bıraktılar%
Gezegendeki en iyi yer! Empatik, kibar ve güler yüzlü çalışanlar. Her zaman herhangi bir sorunuz için tavsiyede bulunacaklar, en iyi ve en karlı sigorta seçeneğini seçmenize yardımcı olacaklar. Ödeme tarihlerini ve sigortaların sonunu hatırlatıyorlar. Sigortalı bir dava başvurusunda bulunurken, belgelerin doğru bir şekilde düzenlenmesine yardımcı olurlar, sigortalı vakalar için ödemeler gecikmeden her zaman zamanında yapılır. TASK, tüm Belarus pazarındaki en iyi sigorta şirketidir.
Uzun yıllar hizmetlerden yararlandım. Ama arabama zarar verdiklerinde gözyaşlarını ödediler (kırılmış tampon) 37 ruble olarak tahmin edildiler. Araba 8 yaşında. Onlara sigorta yaptırmanızı tavsiye etmiyorum.
Evet, her şey yolunda. Bence herkesin kendi yenilikleri var... Ziyarette her şeyi macerasız yaşadım. Her şey zamanında, işle ilgili olarak, personel oldukça tutarlıdır. 5 yıldız)
Bu «kuruluşa» özel bir itirazı açıklamayacağım, çünkü bu çok zaman alacak. Şirkete göre bu yorumun altına girmeyen belirli bir sigortalı vakanın çözümünde neyle karşılaşmam gerektiği hakkında konuşacağım.
1. Şirket, temel düzeyde bile müşterileriyle nasıl doğru iletişim kuracaklarını anlamayan kesinlikle profesyonel olmayan çalışanlar istihdam ediyor ve müşterinin ne olduğunu ve bu «sharashkina ofisi» için hangi rolü oynadığını bile bilmediklerinden şüpheleniyorum. Çalışanların küstahlığı sanki onlar dünyanın önde gelen sigorta şirketinde çalışıyor.
2. Şirketin çalışanları, müşteriye yardım etmeye çalışmıyorlar, belirli bir durumda en iyi nasıl ilerleyeceğiniz hakkında ayrıntılı bilgi vermiyorlar, her şeyden önce, bir müşteri olarak, sigorta şirketinin yararına olacağı bilinen bir işte çok zaman ve para harcayacağınız »şirket" için önemlidir.
3. Meydana gelen durumu değerlendirmek için net bir yapı yoktur, bu şirketin çalışanlarına uzman demek kabul edilemez bir lükstür, sadece bir durumda uzman olarak adlandırılabilirler, bu müşterinizi aldatmak gibidir.
4. Bir dahaki sefere bir sigorta şirketine başvurmam gerekeceği gerçeğiyle karşılaşırsam, bu listede bu kuruluş yer almayacak, sağlığıma veya sevdiklerimin sağlığına «uzmanlarınıza» güvenmektense Zimbabve'deki bir sigorta şirketinde hayatımı sigortalamayı tercih ederim.
Rehberlik için: Lütfen müşterilerle iletişim alanında personeli eğitecek akıllı bir yönetici kiralayın. Müşterilerinizi aldatmak etrafında değil, zor durumlarda yardım etmek için işletmenizin ekosistemini kurun, o zaman bunun gibi geri bildirimleriniz olmayacak ve çalışanlarınızdan gelen geri bildirimler hakkında duyduklarım göz önüne alındığında, onlara nasıl davrandıkları ve kuruluşunuz hakkında ne söyledikleri kesinlikle mor olsa da, insanlar size ulaşamayacak.
Bir kaza geçirdi, bir Avrupa protokolünü resmileştirdi. Bir gün sonra arabayı incelediler, hesaplamaları yaptılar. Sigorta hasarı tamamen karşıladı. Teşekkür ederim, ÖZLEM duyuyorum. Hızlı, net ve güçlük çekmeden.
Böyle bir durum ortaya çıktı.Park halindeki arabaya çarptılar, beni buldular, aşağı indim, şoförle birlikte Avrupa sigorta protokolüne gittiler.sigortacı ve ben, sigortanın başka bir kişiye (suçlunun kızı) ait olduğunu da kaçırdık.Protokolü sigortama götürdüm, günün izini arıyorlar ve suçlunun sigortası geçersiz olduğu için hiçbir şey yapmayacaklarını bildiriyorlar.açıklama yapmadan, yeterince kaba. Aynı zamanda, suçlu kişiyi aldatmaya ve sorumluluktan kaçmaya başladı.şimdi bu durumda sorunu nasıl çözeceğini bilmeyenler için.Bulunduğunuz herhangi bir yerden trafik polisini çağırıyorsunuz ve acil durumu kaydediyorsunuz ve ardından şemaya göre artık sorunlarınız değil.Trafik polisindeki "yüksek "rütbeler bunu bana açıkladılar.ama çok fazla sinir gitti.Sigortayla ilgili aptallığım, kanunun cehaleti.ama sigortacı da zekidir.... Genel olarak sigorta konusunda sessizim, tek kelime etmiyorum, nasıl devam edeceğimi, haklıyım. iğrenç.Öyleyse neden onlara her yıl sigorta için ödeme yapsınlar?ve bu sigortadaki insanlara karşı tutum farklı bir hikaye.utanç verici.
Çok değerli bir şirket. Sigortalı bir durumda sorunsuz ve şikayetsiz para almak.
Sigorta acenteleri bazen kaba karşılaşırlar. Bunun için - sadece 4 yıldız.
İyi uzmanlar, ancak evrak işleri saçma. Her seferinde, veritabanında varlığını görmelerine rağmen sigortanın basılı bir kopyasına (özellikle Kasko) sahip olmanız gerekir. Ama bir çıktıya ihtiyacımız var. Tazminat departmanı üssünden çekemez, ancak düzenlendiği şubeyi talep etmek gerekir.... Şimdilik onlar gönderecekler (ne zaman olduğu bilinmiyor)... Ve bir kağıt parçası olmadan - sigortalı bir dava iddiasını kabul etmek alçaktır!!!!