TASK sigortalarını ilk yıldan fazla bir süredir kullanıyorum, Kamennogorskaya 3'te bir şubenin olması çok uygun, ancak Lyudmila'nın orada çalıştığı zaman çok uygun değil. Orada kaç kez sigortayı sürekli olarak yanlış doldurmadım, hiçbir zaman herhangi bir istişare yapılmadı. Cevaplar tarzda: bilmiyorum ve muhtemelen. Peki, hesaplama sırasında pastanın üzerindeki krema asla ödemenin nasıl olacağını sormaz. Ve bir kart olacağını söylediğinde, zaten nakit para seçtim mi diyor? Ve nakit parayı seçtiğimde, zaten kartla seçtim. Ve bu her zaman böyledir. Sürekli nefesinin altında bir şeyler homurdanıyor.
Ve şans eseri diğerlerinden daha sık çalışıyor mu yoksa belki de bu kadar şanslı değilim?
Görev için sigortalanmaya gelirseniz ve kişi homurdanırsa, bunu size merhaba demeyin Lyudmila'yı bilin ve ilk kez sigortalıysanız, kesinlikle sizi mahvedecekleri için başka bir operatöre başvurmak daha iyidir.
Yaklaştığınız için iletişim kurmanız gerekiyor. Ama her seferinde kendime söylüyorum, her şey, son kez!! Müşterilere karşı kaba bir tutum. Yavaşça, her zaman bazı sorunlar vardır. Buna hala ölebiliriz. Ancak bu tür insanlarla iletişim kurduktan sonra büyük bir tortu kalır!