6 Ağustos 2024'te bu mağazadaydım yarım saat buzdolabının yanında duruyordum, dükkan boş, danışmanlar sadece «şimdi, şimdi» sözleriyle yan yana koşuyorlar. Buzdolabının parametrelerini ölçmek için çizgiyi beklemeden acil işlerden ayrıldım. Bana şikayet Kitabı verilmedi! Tavsiye etmiyorum!
Aynı durum Mega'daki şubelerinde de, ne yazık ki yardımcılara ulaşmamak için.
Bu mağazadan çamaşır makinesi ve su ısıtıcısı, yani taksitle aldım. Teslimatın ücretli olması hoşuma gitmedi, teslimatı birkaç saat bekleyeceğim konusunda anlaştılar ama getirmediler, kendim aradım ve bana teslim edecek hiçbir şeyleri olmadığını söylediler. Arabanın devlet çiftliğine gittiğini ve diğer sürücünün iletişime geçmediğini söylüyorlar. Onlara soruyorum, neden aramıyorsunuz, sizi uyarmıyorsunuz, cevap olarak aramak istedikleriniz ve siz aradınız. Arabayı kendim bulup çıkarmam gerekti. 2000 bin teslimatları var, bunun pahalı olduğunu düşünmüyorum ama gerçek şu ki, mağazadan evime 5 dakika istedikleri için cevap verdiler, yine de 2 bin taksi aldım, mağazaya karşı 500 tenge için bir durak var. Böyle bir fark, maliyette ve herhangi bir hizmette değildir. Her şey zaten resmileştirilmiş ve satın alınmış gibi ve telaşlanmaya gerek yok. Bonus, bir ay içinde bir sonraki ürünü satın alırken yaklaşık iki bin değerinde bir çek şeklinde verildi. 87 bin 999'a yarı otomatik bir makine ve 11 bin 999'a bir su ısıtıcısı aldım. Kısacası hizmeti beğenmedim!
Torunum için oyun malzemeleri için hediyeler aldım; mikrofon, kulaklık, mat ve fare. Neyse ki, en iletişimsel, kibar, yardımsever ve süper hızlı olan satıcı-danışman Oleg Schuller'e hizmet veriyordu!
Servis hizmeti birinci sınıftır. Oleg Schuller'ı işine olan sevgisi için motive etmeyi öneriyorum!!! Tekrar tekrar döneceğiz!