İyi bir ev aletleri ve elektronik mağazası. Sadece oradan satın alıyoruz. İyi bir ürün yelpazesi ve danışmanlar, isteğinize göre ürün seçiminde size yardımcı olacaktır.
Teknodomun çağrı merkezi 0 seviyesinde. Yalan söylüyorlar ve utanmıyorlar bile! Dizüstü bilgisayar ve fotokopi makinesi aldım. Yönetici yanlışlıkla bana siyah beyaz bir yazıcı koydu. Ben de renkli olanı istedim. Havaya 75.000. Ama benim işim için ihtiyacım vardı. Onu bana nasıl bilebilirdim mühürlü olarak verdiler. Doğal olarak evde açtım ve iki sayfa bastım ve bana renkli olmayan bir sayfa koyduklarını gördüm. Ertesi gün fazladan ödeme yapmak ve renkli olanı değiştirmek için onlara ulaştım ama onlar beni reddettiler, görünüşe göre iki sayfa bastım ve bu nedenle mallar değiştirilemez!!! Hoş olmayan bir durum. Artık teknodomaya gitmeyeceğiz. Böyle büyük bir mağaza ve satın aldıktan sonra böyle bir hizmet. Geri arayıp sorunu çözeceğine söz verdiler. Şikayeti kabul ettiler ama asla geri aramadılar.
Aidos'un çalışanının çalışmasından çok üzüldüm (soyadımı bilmiyorum). Yalan söylüyor - ucuza alacak. Olanları hatırlamak bile benim için tiksindirici. Kısacası, kimseye Mart ayında olan Teknodomda ev aletleri satın almasını tavsiye etmiyorum. Ben böyle bir kurban değilim. Bir iş arkadaşı da bu cehennemden geçti. Neyse ki onlar ve kocası avukattır, adaleti yeniden sağlayabildiler. Mağazada, bu arada kalitesiz, o zamana kadar onarıma tabi olan düşük kaliteli ürünler satıyorlar.Zuli'nin başkanına göre, maliyet tüm satıcılara bölüneceği için iade yapmak istemiyorlar. Sinirlerinizi ve paranızı koruyun. Orada alışveriş yapmadan önce binlerce kez düşünün. Çalışanlarının gizli dedikleri gibi, düzgün bir şekilde düşük kaliteli malları kokluyorlar.Özellikle emeklilere ve savunmasız alıcılara. Yateknodom'un şefi Ruslan Bulatovich normal bir insandır. Onunla mızrakları kırmak zorunda kalmadım
Karbyshev'deki teknodom. Harika mağaza!!!! Çok çeşitli ev aletleri ürünleri. Mağazayı düzenli olarak kullanıyorum. Yürüme erişilebilirliği çekiyor, indirimler, çalışanlar kibar. Müdür Diaz'ın işini kutlamak istiyorum. Çok yetkin bir çalışan!!!! Sunulan herhangi bir üründen bahsedebilir. Tüm artıları, eksileri listeleyecektir. İndirimlerden bahsedecek ve genellikle malların seçiminde ve tasarımında yardımcı olacak!!!!
Seçip ödediğiniz sürece - hizmet mükemmel. Çeki kırdıkları anda artık onların müşterisi değilsin. Malları kontrol etmek ve ihraç etmek için uzun süre duruyorsunuz, kabaca hizmet veriyorlar.Artık soracak hiçbir şey yok, satıcı danışmanı değil, kontrolörler cevap vermeyecek. Kasadan önce müşterilere ihtiyaçları var, kasadan sonra artık kimse değilsin.
Tabii ki öyle. Satıcılar, bir şey söyleyebilecek profesyoneller değildir. Onlarla her zaman sohbet ettiğinizde, bir arkadaşınızla konuşarak dikkatiniz dağılır, hoş değildir ve çok zaman alır.
Bu hafta bir hayran satın aldım. Montaj sırasında fabrikada bir parça rapor edilmediği ortaya çıktı. Sorunu mağazaya vardıktan hemen sonra çözdük. Çok yetkin personel, kaliteli hizmet
Bu destek sadece sıfırdır. 1. dava, sette yeterli kelepçe yoktu, şikayeti kabul ettiler, bu konunun 3 gün içinde ele alınacağını bildirdiler! (Cumartesi günü şikayette bulundum), beklemede hemen belirtmesine rağmen, artık üç gün değil, üç iş günü yeniden başvuruda bulundum. Son başvuru tarihi dolduğunda üçüncü kez aradım, başvuruyu mağazaya gönderdiler, 2 gün bekleyin, 3 gün sonra tekrar aradım. Üzgünüm - üzgünüm, şikayeti MÜDÜRE ilettiler. Komik. Ancak bir haftadan fazla bir süre sonra soruya karar vermediler, bekleyin. Muhtemelen Müdürün kendisinin depoya gelip talihsiz parçayı bulmasını beklemeliyiz. Mağazaya iade ile geldiler, zar zor geri döndüler, bu yüzden belgelere göre, geri ödemenin tüm sorumluluğunu alıcıya yüklediler, makul olmayan bir şekilde bir şey satın aldığımızı ve yetersiz bir paket olmadığını söylüyorlar. Bir kez aradıysa, operatör yazıcıda kartuş olup olmadığını ve pakete dahil olup olmadıklarını söyleyemedi. Operatöre sitenin yazıcıda kartuşların olduğunu belirttiği yerde söyledim, ancak yeni olup olmadıklarına ve yeniden doldurulup doldurulmadıklarına asla cevap vermediler. Bir dahaki sefere OP aracılığıyla sipariş verdiğimde, teslimatta nasıl ödeme yapacağımı uyardım. Kulakların yanından geçmek basit. Bonusları kullanarak siparişi başka bir OP ile yeniden düzenlemek zorunda kaldım, ancak burada bile bir ortak var, bir nedenden dolayı eski siparişi iptal etmedi ve aradığında kurye tam olarak aynı iki siparişe ihtiyacım olup olmadığını netleştirdi. Teslimat. Lojistik şirketiniz hiç çalışıyor mu? İlk defa aynı anda 4 mal sipariş ettim, mallardan biri, 4k'lık bir flash sürücü aktobe'deydi ve sizi uyarmak yerine bu malları sessizce Aktobe'den Kostanay'a taşıdılar! EVET, mağazada 7 ila 14 gün beklemek yerine başka bir flash sürücü seçmek benim için daha kolay olurdu. İkinci sipariş de aynıydı, yazıcıyı sipariş ettim, kasabamın vitrindeki 3 mağazasında olduğunu görüyorum. Ama bazı nedenlerden dolayı, siparişi verdikten sonra, yine UYARMADAN aktobe'den sipariş verdiği için şanslı! En azından bir uyarı işlevi yapacaksınız. Üzgünüm, maalesef bu ürün şehrinizde değil, 7-14 gün bekliyor, bekleyecek misiniz? Operatör, malların vitrinde olduğunu bildiğim yerden şaşırırken, op'yi tekrar aramak ve kendimiz sipariş vermeleri için yemin etmek zorunda kaldım. Onlara kendi sitenizi kullanmayı öğretin! Fiyatlar, satın alırken gereksiz ürünlerin dayatılması olan diğer mağazalardan da daha yüksektir. Satın alma arzusu kayboldu, ancak bu mağazada küçük bir miktar bırakmadım. Siteniz de en iyisini istiyor, takılıyor, aptallaşıyor. Optimize edilmedi. Lk'ya girişte ebedi hatalar ve sorunlar
eskiden sadece buradan satın alırdım. ancak son satın alma hayal kırıklığı yarattı.
Ürün iş yerinde beğenilmedi. Geri teslim etmeye geldiler, ancak kendileri için sadece sorun yarattılar. 14 günlük süre henüz geçmedi. ama kabul etmek istemiyorlar. iyi empoze ediyorlar. ama bir geri ödeme olarak, bu birini diğerine gönderirler. Genel olarak, bir kez daha işe yarayacaklarsa gideceğim ve daha fazlasını tavsiye etmeyeceğim.
Mağaza yöneticileri, yani kızlar müşterilerin anlayışına girmiyorlar, ihtiyaç duymadığım şeyleri süzülmeye çalışıyorlar, ancak mağaza planı için ihtiyaç duyuyorlar, eğer bilmiyorlarsa, satıcıların bunu yapmasını engellemesinler. Ve satıcı her zaman neye ihtiyacımız olduğunu söyler ve doğru bir şekilde açıklamamızı tavsiye ederler. Kontrolör bir kız, bir kadın bile işine karışmıyor, onu bilmeden malları tavsiye ediyor. Bırak işini yapsın.