Telfin'i altı ay önce bağladılar. Her şeyden memnunlar. İletişim iyidir, kullanımı uygundur, PBX arayüzleri açıktır ve ekip hızla öğrenmiştir. Ayrı olarak, sanal telefonu bağladıktan sonra çalışanların daha disiplinli hale geldiğini belirtmek isterim. Aramaların sürekli kaydedilmesi ve yöneticilerin istihdamının analiz edilmesi çok uygundur ve aslında her çalışanın çalışmalarının tüm geçmişi görülebilir!
Bıraktıkları başvuruya hızla tepki verdiler. Yönetici aradı, şirketin çalışmalarının özelliklerini söndürdü ve telefonun açılmasıyla ilgili dileklerin neler olduğunu, CRM ile entegrasyonun gerekli olup olmadığını öğrendi.
Danıştıktan sonra, PBX ve oda için en uygun fiyatı teklif ettim. Her şey bana uygun, tam anlamıyla gün boyunca hızlı bir şekilde bağlandılar.
İyi, hızlı hizmet.
Hayalini kurduğum tek an, doğrulamanın geçmesiydi. Ama anladığım kadarıyla, hepsinin böyle bir düşüncesi var.
Hiçbir şikayet yok, iş yerinde kendini layık olduğunu kanıtladı, en azından daha önce kullandıkları sağlayıcıdan çok daha iyi. Fiyatlar normal, çalışma yılı için işi izlemek için birkaç ek fırsat bağladık