Yakın zamanda Teplichny LLC'DEN durakta bir durak açıldı
"Okul", Stavropol Caddesi. Malların kalitesi hakkında soru yok, her şey mükemmel... AMA...Satıcı nadir görülen bir kabalıktır. Bana birkaç kg sosyal domates toplamamı istediğimde, buna her zaman neyin alındığına ve bu fiyata ne istediğinize dair yorumlar eşlik ediyor, Her zaman şımarık malları satmaya çalışıyor, asla parası yok. Ve genel olarak, alıcılar uyumasını engelliyor. SENİNLE konuşuyor, kaba. Ve bu defalarca. Belki ona çok az para ödüyorsunuz, bu yüzden alıcılarla iletişim kurmasına izin veriyor? Sıra onun yanında değil, fazla çalışmadım. Neden bu tutum?
Merhaba. Bugün, 12/28/2024 tarihinde, Novo-tren İstasyonu / Moskova pazarındaki Teplichny kioskunda yaklaşık 13-30'da, satıcı salatalık alırken önce beni 40 ruble olarak değerlendirdi,
sonra doğru saydım ve sonra pencereyi kapattım ve servis yapmayı reddettim.
Yapıldığı Fadeev'e gitmek zorunda kaldım, ancak başka bir resim - terazileri açıkça görebiliyorum, satıcı satın almanın ağırlığını ve miktarını konuşuyor.
Doğru, aynı kioskta satıcının tam adı ve çatışma durumunda alıcılarla iletişime geçebileceğiniz iletişim telefonları hakkında bilgi bulunamadı.
Özet: Bir satıcı cezasız bir şekilde hesaplıyor ve kaba davranıyor, diğeri profesyonel, kibar ve vicdanlı. İşe karşı farklı tutumların satıcıların maaşlarını etkilemesini istiyorum.
Сейчас магазин переехал на кирова 10а, хотела приобрести цветы, уже взяла и стояла в очереди. Женщина которая купила до меня цветы , захотела еще один. Этого вида. И продавец буквально вырвала из рук у меня цветы ссылаясь на то что она пробила уже той женщине еще один. Желания приходить в этот магазин просто отпало!!! Другой продавец не очень любезна. Я просто в шоке от такого обслуживания! Руководители , этого магазина провидите беседы как правильно нужно вести себя с покупателями !!! Что не нужно вырывать из рук товар , который они хотят купить!!!не предложили замену даже. А просто вырвали из рук.