Ben Terem'in sık müşterisiyim. Farklıydım ve kreplerin ne kadar kaliteli yapıldığını biliyorum.
Dün doyurucu bir gözleme "Deniz Kahramanı" sipariş ettim ve sonunda "Kötü bir ava sahip Aç bir köylü" aldım. Gözleme dikkatsizce yuvarlandı, dolgu tam ortada az miktarda yatıyordu, her biri 2-3 cm kenarlar doldurulmadan boştu. Dolguyu yoğurmak mümkün değildi.
Ve ödemede bazı zorluklar ortaya çıkıyor. Arkadaşıma kupon veremediler. Aynı seti kuponsuz almak zorunda kaldım.
Özellikle Şehir merkezindeki bu Teremka'yı, daha doğrusu çalışanlarını değerlendiriyorum.
Uygulama aracılığıyla sipariş verdim. Zaten sırada, ana siparişle birlikte yanlışlıkla bezelye çorbası sipariş ettiğimi fark ettim. Siparişten çıkarmanın mümkün olup olmadığını sordum. Bana bu imkanlara sahip olmadıkları için destek verenlerle iletişime geçmem söylendi. Bunu ben kabul ettim. Ama en azından çorbayı koymamamı istedim, çünkü ben yemeyeceğim, sadece atmak üzücü. Ve sonra çalışan bana veriyor "Kızım, bunu yapmayacağız, sipariş ettiğimiz büyük akışı alacağız!!!». İade üzerine çorbayı reddettim. Görünüşe göre yiyecekleri attılar. Neden sadece bana veremediğim belli değil, geri para istemedim ... müşteriye ve bu ağın çalışanlarından gelen yemeğe karşı bu tavırla ilk kez karşılaşıyorum.
После ремонта обслуживание сильно ухудшилось.. После появление табло время ожидания значительно увеличилось. Блины лежат готовые, но на выдаче их не видят, сидите ждите пока появится номер на табло. Столики напротив убрали, сидеть просто негде. На замечание, что традиционное пожелание приходите почаще звучит как издевательство, в ответ: приходите почаще. Ну и где знаменитая теремковская вежливость, которая была отличительным знаком этой сети?