2 yıldır partiye gidiyorum. Temiz, tadı var, size hangisinin daha iyi olduğunu söyleyecek, istediğiniz rengi seçmenize yardımcı olacak. Buraya sadece onun yüzünden geliyorum.
Kabinde genellikle çok gürültülü olur. Kuaförler pazardaki kadınlar gibi konuşuyorlar. Sessizce oturmak istiyorum ama burada gereksiz konuşmalar duyuyorsunuz.
Böyle bir durumla ilk kez karşılaşmıyorum, yönetici yerinde olmadığında, ustaların kendileri ödemeyi kabul ediyor. Bir sonraki müşteri onları bekliyor, ancak ödemeyi kabul edecek kimse olmadığı için oyalanmanız gerekiyor, yönetici YENİ ayrıldı (şu anda belirli bir yöneticiden bahsediyorum, bence adı Kira, pembe saçlı). Kahve, tırnak salonundaki müşterilere aynı kuaförler tarafından getiriliyor. Salon yöneticisine teklif, kameraları size daha sık görüntüleyebilir. Borçlandırılacak bonuslar var, ancak yine yöneticiler bunları kullanmayı asla teklif etmiyorlar, neden biriktirdikleri belli değil. Salon hakkında düşünüyorum, sadece usta tutuyor.
Два раза была на маникюре и педикюре у Галины,хочу отметить высокий профессионализм и качество работы!,а также,что не маловажно при общение с мастером тактичность,вежливость и учитывание ВСЕХ пожеланий клиента!Хочу отметить работу администраторов!В силу своей занятости,уже ни один раз приходилось переносить визит и девочки ВСЕГДА с понимаем к этому относятся,без какой либо раздражительности!Большой минус салона отсутствие туалета,приходится пользоваться общим в ТЦ,а там очень грязно!!Также совсем маленькое помещение для педикюра,отсутствие пылесоса!Уж это сейчас во всех даже экономкласса парикмахерских есть в наличии.И что меня ну совсем расстраивает,что во время процедуры педикюра,прям за спиной мастера постоянно передвигаются сотрудники(в том числе и мужчины)в комнату отдыха!Конечно же,клиент испытывает чувство неловкости!А в целом обстановка располагает к очередному визиту
Usta işini iyi yaptı. Görünüşe göre bu nokta müşteriler sayesinde "yıldızını" aldı ve yıldızlaştı. Servis düştü... Eskiden su, çay ya da kahve isteyip istemediğinizi merak ediyordunuz, hoş bir bonus bile şeker ya da kurabiye biçimindeydi. Şimdi bir karmaşa, çöp, gelip onlara para getirmene sevindiğin yok, çay ve kahve hakkında hiç susmuyorum. Görünüşe göre "yıldız" onlara pahalıya mal oldu ve maddi olarak fakirleştiler ve müşterilere kayıtsız kaldılar. Böyle bir "müşteri odaklı" politika seçmiş olmaları çok yazık