1 yıldız için hala çok şey var şirketten....
Malları sipariş ettim, satıcı onlar aracılığıyla teslimat yapıyor. 22.08 saat 9'dan 18: 00'e kadar teslimat mesajı geldi, kurye numarasını gönderdiler. Her şey yolunda görünüyor, ama 18:48(!!!!), ama kurye yok ... satıcıya borçluydu. O diyor ki, "Ne siz ne de ben hiçbir şey yapamam. Sadece beklemek .» Kuryeyi arıyorum, kimse telefonu açmıyor ... 20 dakika sonra tekrar arıyorum - görmezden geliyorum. Ne kuryenin kendisi ne de şirket aramadı, teslimatın geciktiği veya hiç olmayacağı konusunda uyarmadı!!!
Dpd'ye ulaşamazsınız - yapay zeka. Destekten bir kızla sohbet ederek yazdım. Özür diledim, ancak bu kuryenin neden işini yapmadığı konusunda net açıklamalar aldım - hiç duymadım. Şimdi siparişimi 4 gün daha beklemeliyim. "İyi" çalışmanız için teşekkür ederim
İyi günler! 1 yıldız çoktur, bu nakliye şirketi için değerlendirme 0'dır.
Siparişinizin size hızlı bir şekilde teslim edilmesini istiyorsanız, bu şirketle iletişime geçmeyin)
Teslimat tarihi 2-3 kez ertelenir. Anlamıyorum, gerçekten tüm arabalar birbirine dolanmış ve hiçbirinde yer yok mu?
Bu şirketle işbirliğinden yaşayabileceğiniz her şey : üzüntü, hayal kırıklığı, öfke ve olumsuzluk.
Umarım yönetimin bir gün incelemelere dikkat etmesi ve işletmenin çalışmalarını düzeltmesi ve optimize etmesi umulmaktadır.
Yerin kendisi hiçbir şey gibi görünmüyor. Çalışanlara karşı hiçbir şikayetim yok. Ama aradığın ve kargoyu Eski Parçadan almak için sipariş verdiğin tavır budur. Bu korkunç. Başvuruyu 3 kez yaptım. Sonuç - gol attılar.... Bölgedeki kuryeyle iletişime geçme taleplerim için bir talep gönderdiğimizi söylediler. Ve telefonu alıp arayın, burada genellikle komut dosyasında donuyor. İğrenç çalışıyorlar. İşlerini yapmıyorlar