Kasada servis için büyük sorular!! Önce indirim kuponları veriyorlar, sonra kendileri kabul etmiyorlar. Ayrıca mağazanın indirim kartları ya onlar için çalışmıyor (sistem onları kabul etmiyor) ya da çalışanların kendileri sormuyor ve onlara bu kartı verdiğinizde «her şeyi çoktan geçirdiler».
Tipik bir ucuz mal mağazası.
Fiyat anlamında değil, biraz daha düşük olabilir, ancak kalite anlamında.
Ama kumu'nun buna ihtiyacı var, piyasadan daha ucuz.
Ve bazıları bira içerken.
Mağaza harika. Fiyatlar için soru yok. Ama, büyük bir ama. Mağazaya neden 3 fiyat deniyor???? İçinde çok daha fazla fiyat varsa. Çocuklar. Bu, bireysel bir mağazaya değil, ağa karşı bir şikayettir. Eğer 3 fiyat diyorsanız, buna bağlı kalın. Veya yeniden adlandırın. Çoklu fiyatlar.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
J
Job
8. seviye şehir uzmanı
2 Mart 2024
Yetkin bir kasiyer olmayan genç bir kız (soyadını hatırlamadım).
Gizli bir müşteri olsaydı, onu geçemezdi. Çünkü kartta olmalarına rağmen bonus puanları yazabileceğinizi söylemedim. 1 parçadan fazla ürün satın alınmasına rağmen paketi de sormadım. Bonus puanların ne kadar geçerli olduğunu ve bunların nasıl ödenebileceğini de açıklayamadım.
Aksi takdirde güzel bir mağaza, açtığınız için teşekkürler !