Hizmetler:ofisleri birleştirme, yedek kanal, sistem entegrasyonu, ip tv, ip telefonları, telefon numaraları, donanım tedariki, ip transit, ip güvenlik kamerası
12 Aralık'ta bağlantı için başvuruda bulundum. Bağlantının 20 Aralık'ta saat 11'den 13'e kadar gerçekleşeceğine karar verdik. İşten izin istedim, ustayı bekliyorum oturuyorum. Saat 13:00, kimse yok. Sağlayıcıya sorularla kendim aradım, geri arayacaklarını söylediler. 30 dakika sonra geri aradılar ve ustanın hastalandığını ve tüm şehir için daha fazla usta olmadığını söylediler. Müşteriye neden bilgi verilmediğini soruyorum - cevap verdiklerini bilmiyorlar. Ancak usta hastalık izninden çıktığında bağlanabilecekler. 26'sı benim için uygun olacak gibi mi? Tabii ki hayır, dün internete ihtiyacım vardı. Genel olarak tavsiye etmiyorum, internetsiz kalacaksınız ve kimse hiçbir şey yapmayacaktır çünkü usta tatile gitti.
Являюсь абонентом ТТК почти год. Плюсы: 1) Невысокая стоимость тарифа, скидки для новых пользователей. 2) Быстрое подключение, мастер приехал на следующий день после моей заявки. 3) В целом стабильная скорость интернета. 4) Удобный личный кабинет. 5) Четкая картинка при просмотре тв. Минусом для меня является, что скорость иногда падает, правда не на долго, но тем не менее.
Ttk'yı bağladım. Tesisatçı interneti iki saat boyunca bağladı. İnternet için ödeme yapmaya gittim. Ödeme yapıldıktan sonra internet yoktu. Bugün dördüncü gün, saat 23.00 internet hala yok. Bağlandığımızdan bu yana dört gün geçti, internet yok. Yardım hattını birçok kez aradım, aynı cevap: Teknik destek ekibinden sizi arayacaklar. Üst düzey yöneticiler ayrıca sizi teknik destek ekibinden arayacaklarını söylüyor. Kimse aramıyor. İnternet yok. Benim şehrimde ttk ofisi yok. Doğrudan teknik destek servisini aramanın bir yolu yoktur. Bağlandıktan sonraki dördüncü günüm internet yok. Birisi bu konuda bir şeyler yapacak mı?