Hizmetler:ofisleri birleştirme, kiralık hat erişimi, yedek kanal, sistem entegrasyonu, ip tv, ip telefonları, telefon numaraları, donanım tedariki, ip transit, ip güvenlik kamerası
İnterneti kullanma deneyimimi Transtelecom şirketinden paylaşmak istiyorum. Bağlandığım andan itibaren hizmetlerin kalitesinden çok memnun kaldım.
İnternet hızı, belirtilen özelliklere tam olarak uyuyor ve donmalar veya sayfaların yavaş yüklenmesi gibi sorunlarla hiç karşılaşmadım. Bu benim için özellikle önemlidir, çünkü sık sık evden çalışıyorum ve görüntülü aramalar yapmak ve büyük dosyaları aktarmak için sabit bir bağlantıya ihtiyacım var.
Teknik destek de özel bir sözü hak ediyor. Ne zaman sorularınız veya küçük sorunlarım olursa, şirket çalışanları hızlı bir şekilde yanıt verdi ve uzman yardımı sağladı. Bu, her an onların desteğine güvenebileceğime dair bir güvenilirlik ve güven duygusu yaratıyor.
Ayrıca, ekipmanı bağlamanın ve yapılandırmanın rahatlığını takdir ettim. Her şey sorunsuz ve sorunsuz geçti.
Genel olarak, kaliteli ve güvenilir internet arayan herkese Transtelecom'u tavsiye ederim. Bu gerçekten güvenebileceğiniz bir şirket!
Üç kişilik sağlayıcı. 4 gün internet yok. 3. günde onları aramaya karar verdim, sesli menünün tüm bu saçmalıklarını dinledim (kaybedilen zamanın 3 dakikası). Bu arada, makine internetin yokluğunda, itirazı kişisel hesabınızda bırakmayı teklif ediyor (bunu kim bulduysa, battığınızda size alika'dan bir can simidi sipariş etmeyi teklif ettiler). Operatöre soruyorum, "Hiç internetimiz olacak mı?". Çalışmaların devam ettiğini söylüyor. Soruyorum-"İş geçici olarak ne zaman tamamlanacak?". "Bu bilgiye sahip değiliz" 3. gün tüm mahallenin dışında çalışmıyor!!! Ve neyin kırıldığını bile bilmiyorsunuz! Kırıcıyı Moskova'dan bırakıyorlar ve daha ucuza trenle gelmeleri için bugün muhtemelen gelmeliler.
19 Kasım için geri çağırmaya ek.
1 yıldıza değiştiriyorum çünkü TTK sözleşmeyi insanca feshedemezler bile. Bireyler için ofis kapatıldı, covid hakkında utanç verici bir yazıt yazdılar (2024'te!) Kişisel hesabında bir açıklama indirmek, yazdırmak ve göndermek zorunda kaldı. 2 gündür tamamen görmezden geldikleri. 3 hafta oldu, hesaptan hiç para iade edilmedi! Organizasyon çok sorunlu hale geldi.
2024'te federal bir ana hat sağlayıcısının nasıl alt düzey hizmetler sunabileceğini anlamıyorum ...Bu «şirketin» hizmetlerini kullanmanızı tavsiye etmiyorum. «Yetkin» çalışanlar sayesinde yavaş yavaş internete erişmeden 3 güne geliyoruz. Hikayenin başlangıcı şuydu: İnternetsiz neredeyse bir günün sonunda bu şirketi desteklemek için başvurdum, bana her şeyin yolunda olduğunu söylediler, «adresinizde kaza hakkında bilgi yok, teknisyenler sizinle iletişime geçecek». »Teknik" uzman, yarım saat sonra, sağlayıcının ekipmanıyla ilgili her şeyin yolunda olduğuna dair güvencelerle aradı, mühendisin ziyaretini düzenleyelim, mühendisin ziyaretinin bir IP adresinin atanmamasından kurtarmayacağına dair cevabımın hiçbir etkisi olmadı. Tamam, kayıt oluyoruz - mühendis 20-22 arasında gelecek. Saat 22: 00'de mühendis yok, destek çağrısı-bekleyin. TTK şirketinin büyücüsünün ortaya çıkmasını beklerken, ekipmanım bir «IP adresi Çakışması» hatası vermeye başladı - yönlendiricinin tüm ev yönlendiricileri tarafından Wi-Fi ağı için atanan alt ağ adreslerini vermeye başladığı ortaya çıktı ... Zaten anladığınız gibi mucize olmadı, mühendis gelmedi, yol boyunca önce ziyareti 20 saatten 21 saate, sonra da ertesi güne erteledi. Bunu nasıl öğrenmeliydim hikaye sessiz, mühendis aboneyi arayarak kendini strese sokmamaya karar verdi. Ertesi gün sabah, görünüşe göre kendime hatırlatılması gerektiğini anladıktan sonra, mühendisin gün ortasında serbest kaldığında geleceğini sevinçle öğrendim ... Mühendis böyle tenezzül etti. aramak ve saat 13'e kadar ne geleceğini belirtmek için - sonunda saat 15.40'ta geldim. Tamam ...bükülmüş çiftin çalmasıyla uğraşmaya başlıyoruz, ekipman bir IP adresi veriyorsa neden bunu yapmalıyız, hikaye sessizdir. Elektrik panelini ayırdıktan ve bunun hala sağlayıcının ekipmanıyla ilgili olduğunu anladıktan sonra mühendis emekli oldu ... 3 saat geçiyor - internet yok ... Sorunu çözmedeki güçsüzlüğünden sonra mühendisin ingilizce olarak ayrılmaya karar verdiğinden şüpheleniyorum, destek için arıyorum - mühendisin ekipmana erişim eksikliği nedeniyle ziyaretini yarına ertelediğine dair bir cevap alıyorum.Ve yine bir sorum var - bu "karakterin" bugün destek için aramadan işini bitirdiğini nasıl öğrenmeliydim? Devam edecek…
Bu arada, yalnızca bir federal sağlayıcının kendileri için nasıl ve ne zaman çalışacağına karar veren bu tür «profesyonellere» nasıl sahip olabileceği sorusu. Neden 2 gün içinde acil bir durum yerine normal bir durumu çözemiyorsunuz??? «Ekipmana erişim yok» ifadesiyle.Abonelerinizden 8-800 için saklanmak ve müşterinin sözleriyle, günlerce şikayetleri dikkate alarak ve hiçbir şey yapmadan kızgınlığını bir bilete karalamak uygundur. Umarım 2025 yılında böyle bir «hizmetten» ayrılacağım.