Bu araba servisini çok beğendim, fiyatlar makul ve çocuklar iyi niyetle ve niteliksel olarak çalışıyorlar, tüm sorunları hemen fark ediyorlar ve nasıl yapacağımı tavsiye ediyorum, kayınbiraderim bana tavsiyede bulundu ve dinledim, hayal kırıklığına uğramadım, her şeyi niteliksel olarak yaptım, ama önce ne zaman gidebileceğinizi öğrenmek için onları aramanız gerekiyor, çünkü onlarla iletişim kurmak isteyen çok kişi var, en önemlisi, çocuklar çökmüyor, her şey ölçülü.
Bir Toyota arabasıyla ayak izini çökertmeye geldim. Tüm süreç yaklaşık 40 dakika sürdü. Bundan sonra alıcı usta beni aradı ve arabanın hazır olduğunu söyledi. Yerleştim ve 300 m uzaklaştıktan sonra direksiyon simidinin arabanın hareketiyle ilgili çarpık olduğunu fark ettim. Geri döndüm ve başımın belada olduğunu söyledim. Alıcı ustabaşı bana bunun için sıraya girmem gerektiğini söyledi. Benim soruma ne kadar beklemem gerekiyor, bir saat cevap verdi!!!!
Parayı alıp gitmek zorunda kaldım, hizmetten memnun değilim! Üst yönetimin telefonunu vermeyi reddettiler.. Şikayet ve öneri kitabından bir fotoğraf ekliyorum.. Ve size tavsiyem, bu okul çocuklarına gitmeden önce kitaplarını okuyun.. Bu kitaptan birkaç fotoğraf ekliyorum!
Uzun yıllardır müşteriyim, her zaman hizmetten, tutumdan ve iş kalitesinden memnunum. Makinenin bakımının tüm tarihi görülebilir, ustalar size her zaman ne yaptıklarını ve ne zaman yaptıklarını söyleyeceklerdir.
% 150, refah ve iyi müşterilerden çok memnun kaldım
Yıllarca servis edildi. Yağlar, lastikler. En son bir çalışanı BUNA (yağ, filtre) sürdüm. 300 km sonra kaptandır İçten yanmalı motorun onarımı. Servis istasyonunda (içten yanmalı motorun büyük olduğu yerlerde), filtrelenmemiş havanın emildiği hava filtresinden sabitlenmemiş bir boru gösterdiler. Filtreyi değiştirirken uçtu. Küçük bir şey, benimkilere bakmadılar ama şimdi bunların çilingirlerini de geçiyorum. Bonus: İçten yanmalı motorun iznine göre motul yağı döktüler (birinci yüzyılda * satın alındı). Yağ kaynağı 8500 km'yi geçmedi, motor kirlidir, tamamı tortuldur, cpg'nin aşınması önemlidir.
Mükemmel lastik montajı! Havalı ekipmanlar takılmıştır, iyi uçludur, diskler çizilmez ve yüksek kaliteli dengeleme. Tüm soruları yetkin bir şekilde cevaplarlar. Uygun randevu sistemi, uzun yıllardır lastiklerini değiştiriyorum, izlenimler en olumlu. Bu yıl acil olarak kauçuğun değiştirilmesi gerekiyordu, bunu kayıt olmadan yapabildiler, bunun için yöneticiye özel teşekkürler, yardım ettiler!)))
İlk başta ben de beğendim. Kauçuğu birkaç kez değiştirdim... Sonra bir çeşit çatırtıya dikkat ettim. Ağırlıkların kaliperlere yapışacak şekilde yapıştırıldığı ortaya çıktı. Tahmin edene kadar yarısı kesilmişti... Pekala, tamam, kimin başına gelmediği... Ama bir gün beni öldürdüler! Göbekteki yatağı değiştirmek için onlara gittim. Cıvatayı sökemediler, ısıttılar... Ve sessiz bloğun yuvasını gevşettiler. Sürerken takılıp kapıyı çalıyordu. Doğru, tüm tezgahı ücretsiz olarak değiştirdiler. Sadece kendim satın almak için seyahat etmek zorunda kaldım. Değiştirdik. Ve yine anlaşılmadılar - güçlü bir titreşim ortaya çıktı. Tekerleği çıkardım ve...! Yarım milde, tripoidden bir anter yırtılır, üç yataktan biri eksiktir. Daha sonra onu alt şasinin üzerinde yatarak buldum. Peki, açıkça süspansiyonu söktüklerinde aks milini sabitlemediler. Ağırlığının altında kayıyordu (körük yırtılmış bir tanıktır). Ben yine onlara gidiyorum... Ama onarımımı reddettiler, "kendim söktüm, kırdım" diyorlar... Ne kadar şikayet etsem de kibarca beni gönderdiler... Tanıdık bir avukat, muayene için teslim et, kağıtları topla derdi... Sana daha fazla manevi zarar verecekler. Sadece ben düşündüm, kaybettiğim sinirlerimi ve zamanımı kim telafi ediyor. Bu yüzden şu anda bu ofisi bir kilometre öteden dolaşıyorum. Altı ay önce öyleydi, ama ömür boyu "zevk" kaldı. Şimdi onlara bisiklete bile güvenmeyeceğim.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Martin
20. seviye şehir uzmanı
1 Ekim
Elbette hizmet seviyesi düştü. Gözle teşhis edilen çok şey var. Yaklaşık 5 yıl önce, günün her saati çalışırken insanlar farklıydı ve hizmet zirvedeydi. Şimdi her şey saçmalıktan - çarpmalar, gıcırtılar, vb. - görevlilere gidip onları orada ortadan kaldırırsanız, hiç de aynı olmayan nedenler diyorlar. Susturucunun termal korumasının temel sıçraması üç kez ortadan kaldırıldı, hiçbir zaman ortadan kaldırılmadı - görevlilerin bir kez gelmesi yeterliydi ve her şeyi buldular ve 5 dakika içinde yaptılar. Uğultu ile aynı şey. Yarım saat boyunca kauçuğa tırmandık. Deneyimlerimin uğultulu olduğunu belirten iki kez geldim, sadece tarafı belirlememi istedim. İdeal olarak bir tekerlek yatağımın olduğuna ikna oldular. Tükürdüm ve görevlilere gittim - yatağı birkaç dakika içinde mahkum ettiler ve değiştirdiler. Uğultu gitti. Bu yüzden bazen içlerindeki sorunların teşhisi sadece atılan para ve kaybedilen zamandır. Parçalar için de sadece kendileri için yararlı olanı tavsiye ediyorlar. Arabanız için forumdaki çocukların Çin pedlerini tavsiye ettiklerini söylersen, örneğin aksini ikna edecekler ve sadece 4 kat daha pahalı teklif edecekler. İşin püf noktası, onlardan sonra pedleri forumdan Çin pedleriyle kendim değiştirmeye başladığım ve mükemmel oldukları ortaya çıktı. Yani, ne yazık ki, yanından geçiyorum. O zamanlar değil. Bir zamanlar orada tanrı olarak çalışan ve ona herhangi bir arabaya güvenebilecek olan Arthur'un orada aynı olmaması üzücü.
Onların istek ve isteklerini duyamıyorsanız ve tamamen görmezden geliyorsanız neden bir müşteriyi kayıt altına alasınız ki? 3d çöküş platformuna kaydoldum, sonunda belediye başkanlarını oraya attılar ve siz asansöre biniyorsunuz lütfen!!!
Süspansiyonun küçük onarımları için mükemmel bir merkez, lastik montajı, kamber kötü değil. Resepsiyondaki adamlar çok kibar, profesyoneller, her şeyi anlatacaklar ve size söyleyecekler. Herkes kayıtlara göre, daha önce de arayabilirlerse aradıklarını hatırlatacaklar. Defalarca başvurdum, tüm işler kusursuz bir şekilde yapıldı. Aferin beyler.
02/07/2024 tarihinde 2019 Mercedes C sınıfı sürdüm. Hava filtresini ve kabin filtresini değiştirmek, bilgisayar teşhisi yapmak gerekiyordu.
Hemen beni şaşırttı ve arabanın asansörle kaldırılmaları ve aşağıdan bir şeyi sökmeye başlamaları beni uyardı. Bunu odadaki monitörden bekleyerek izledim. Sonra görünüşe göre usta kompostonun altına bakmanız gerektiğini anladı, indirdiler. Sonra konsilyum iki usta arasında başladı, arabanın yanında 40 dakika dans ettiler ve hava filtresinin nasıl değiştirileceğini anlamadılar. Buna bakmaktan bıktım ve arabaya doğru yürüdüm. Kaputun altından iki kafa çıktı ve orijinal ustanın yardımcılarından biri bana kustu : - Biri sizi buraya çağırdı..
Ben cevap verdim: - Görünüşe göre başaramıyorsunuz, belki daha önce değiştirdikleri başka bir yere gidebilirim?
Bu mucize usta yine kaba bir biçimde kükredi: - arabayı verebiliriz.
Arabayı almaya karar verdim. Çünkü bu görevin onlar için bir saat sürmediğini fark ettim!!!!
Yöneticiler yeterli ve kültürlü insanlardır.
O güne kadar Ford Explorer 2020'de bir çöküş yapıyordum, direksiyon simidi tam olarak takılmadığı için geri dönmek zorunda kaldım.
Genel olarak tavsiye etmiyorum!!!
Uygun. Müşteri için iyi bir alan, kahve.👍🏻 Lastik satın alabilir, depoya alabilir ve arabayı tamir ettirebilirsiniz. Hoşuna gitmeyen tek şey, bir ustabaşının tekerlekleri değiştirmesi, birinin arabasını tamir etmesi ve çökmesini sağlamasıydı. Ama tüm normlar. yemedim.😜
Ön süspansiyonda bir patlama ile geldim. Tahrik milini değiştirdik. Yakınsamayı çökerttiler. Vuruntu kaybolmadı, direksiyon simidi çarpık bir şekilde ayarlandı. Başka bir yüze gittim, yardımsever dediler. Her şeyi değiştirdim hood.
İyi yüz. Yeterli para karşılığında kaliteli hizmetler. Tek dezavantajıбольшиеbüyük kuyruklardır. Bunu doğru bir şekilde iyi hızlı uzmanlar yapmıyorlar. Saygı👍
Mahallenin sınırları içinde iyi bir servis istasyonu var.
Fiyatlar hem yedek parçalar hem de onarımın kendisi için karşılaştırılmalıdır.
Personel şikayetsiz (remzon'daki ustalar işlerini biliyorlar).
İyi lastik montajı, her şey açık, anlaşılır ve hızlıdır. Güler yüzlü hizmet, ayrıca mevsimlik lastik saklama seçeneği, lastik değiştirme sürecini büyük ölçüde kolaylaştırır. Teşekkür ederiz!
Yol kenarında şaşırtıcı derecede iyi küçük formatlı hizmet. Tekerleği tamir edebilir, minimum servis yapabilir ve her şeyi çok düşük bir fiyata yapabilirsiniz. Arabayı bekleyebileceğiniz küçük bir müşteri alanı var. Elverişli bir konuma sahiptir.
Orta kaliteli hizmet.
Yağı, çöküşü, lastiği değiştirin - başka nereye giderse gitsin.
Diğer servis istasyonlarında daha deneyimli uzmanlarla daha ciddi çalışmalar yapmak daha iyidir.
Harika bir lastik merkezi, lastik satın alın veya arabayı aynen değiştirin. Paralel olarak, küçük bir servis yaparlar - yağ, kamber, farların ayarlanması. Yağı değiştirirken, taze doldururken motora sık sık dökülürler, başka söveler fark edilmemiştir - gereksiz iş atfedilmez veya empoze edilmez.
Bisikletçiye belirli bir süre kayıt yaptırıyorlar, geliyorsunuz ve kayıt dışındaki arabalara ve kendi arabalarına hizmet verene kadar her seferinde yarım saat bekliyorsunuz. Logoysky yolunda hizmet birçok kez daha iyidir.
Bu insanlar için kayıt yapmak boş bir kelimedir, bu süre zarfında başka birinin kaydedilmeyeceği bir tesadüf meselesidir, sonuç olarak 30 dakika yerine 2 saatini yedek ayakkabılara harcadım, çünkü bir seferde birkaç araba kaydedildiği ortaya çıktı. Görünüşe göre bu eğlenceli cazibe merkezine son ziyaret
Hızlı servis, müşteriye dikkat. Park edilecek bir yer var. Lastik montajı. Yüz.Ödeme yerinde. Uygun fiyatlar. Orada ilk yıldan fazla bir süredir lastik satın alıyorum)
Yeni bir lastik koydum, çökmeye / çökmeye karar verdim, ellerinden kötü çıktılar, 500 km yol kat ettim, acilen ayrılmam gerektiğinden, yolda direksiyon simidinin çarpık durduğunu ve durduğunu fark ettim, şiddetle tavsiye etmiyorum
Onlardan kış kauçuğu aldım ve hemen yazları kışa indirimle değiştirdim.Kayıt için geldim, koltukta içeride bekledim, arabanla nasıl çalıştığını kameralardan izleyebilirsiniz.
Her zaman iş arabalarında bir kamber yaptım, ancak Lada Largus'ta son kez bir kamber yapmaya gittim, kaydolduktan sonra telefonla fiyat 32 idi, ancak işi yaptıktan sonra fiyat 42 oldu, gerekçeniz minibüsünüz, sert formdaki farkın ne olduğu sorusuna bir fark var, ancak tek fark, istasyon vagonunda olduğu gibi arkada cam olmaması..... Kıyafete sipariş verirken "minibüsün ön aksını, suv'u" belirttiler, muhtemelen lada Largus minibüsü hakkında bir şey bilmiyorum))). Bu yüzden tek bir sonuç var, muhtemelen orada çok açgözlü insanlar 10 kat daha fazla almak için garip bir neden düşündükleri için çalışıyorlar, muhtemelen onlara çok ihtiyaçları var)
İyi hizmet, hatta düzenli müşterilere indirimler bile var, eksi yıldız, bir nedenden dolayı 15 yerine lastik takan ustanın 16'sını işaret ettiği için, tabii ki buna dikkat ettiğimde düzelttiler, ancak tortu kaldı. Bunun münferit bir durum olduğunu umuyorum.
Hortumlardaki sızıntı ile iş yaptım, bağlantı elemanlarının tüm alt kısımlarını tersine çevirdiler, bu yüzden birkaç gün sonra tekrar akmaya başladılar)) şimdi ustaların ellerinin o yerden olduğu başka bir yüz tane aramaya gideceğim
Farların ayarlanması onların işi değil, farları ayarladılar ve «belki binecek» dediler, muayeneden önce yaptım. Öyle yaptılar ki, tam muayenede «Sizin için kim bu kadar kötü yaptı?». Bu yüzden, hesaplama sırasında bile, far çıkarıldıkları için 10 ruble daha fazla bir miktar söylediler, ancak bunun ücretli olduğu konusunda uyarmadılar. Muayenede onlar için 5 dakikada iş yaptılar, orada 30 dakika sürdü ve etkisi sıfırdı.
Lastik servisi ve çöküş için kayıt üzerine geldim. Hemen araba için belge istemeye başladılar, ancak hepsi bu kadar değil, ortaya çıktığı gibi atölyede olması yasak olduğu için çalışma sürecini izleyemiyorum. Nasıl böyle? Ardından, müşterinin işin ilerlemesini görmesi için ekranda görüntüleyen bir video gözlemi yapın. Kısacası, zaman ve benzin boşa harcandı. Ancak bu kurumu kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!
Yetiştiriciler bir fiyat diyorlar, varışta artık parça olmadığı ortaya çıkıyor, ancak daha pahalıları var.
Siparişte belirtilmeyen işleri yaparlar. Ve olaydan sonra çeke dahil edilirler. Yüksek tonlarda kaba konuşuyorlar.
Yağı değiştirirken susturucuyu kırmayı başardılar (
Mükemmel çilingirler çalışırlar, özenle ve profesyonelce yaparlar. Bende sahip olduğum motor yağını değiştirirken. Normal seviyeye kadar yeterli değildi, çünkü operasyon sırasında dolgular vardı. Ve çilingir bunu yapılan çalışma eyleminde kaydetti ve yöneticiye önerdi. Ayrıca sürekli hizmette indirim sağlarlar. Saygılar! Bu ruhla devam edin!
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Prof Arenda
4. seviye şehir uzmanı
1 Nisan
Kutudaki yağı değiştirdik, 2 kutu fren tutucusunu saydık (usta bir kutudan 3 kez bıçaklamış olsa da. Eylemde, aslında yapmadıkları süspansiyon teşhisi yaptıklarını belirttiler!
İşin dürüstlüğü korkunçtur! Kimseye ulaşmanızı tavsiye etmiyorum (belki sadece bu adresten), düzenli bir müşteriydim ve bir daha onlara gitmeyeceğim! Yağı değiştirdikten sonra, yapılan işi kontrol etmek için uzmanlığa ve başka bir hizmete başvurmam gerekiyor (incelemeyi ekleyeceğim).
Yağ değişimi 24/12/2022 tarihinde ustaya filtre, yağ, alüminyum halka verdim. İşin ücretini ödedikten sonra, "eski yüzüğü (kontrol için) verin" sorusuna usta orada olmadığını söyledi. Ben düzenli bir müşteriydim ve yağı sadece orada değiştirdim, yüzük arabadan kaybolacaklar!
Talep:
- Yeni usta hile yapmazsa, bu hizmette geçen sefer çok kötü yaptıkları, yüzüğünü kaybettikleri ve sorunu gizledikleri anlamına gelir.
- ya da yeni usta aldattı, ama eski yüzüğü kaybetti ve itiraf etmedi, suçu öngörene yükledi.
- ya da yeni usta da yanlış yaptı ve eskisini fark etmeden veya çıkarmadan cıvataya yeni bir yüzük taktı.
- Her durumda, yağ boşalırken bir sorun tespit edilirse - yüzük yok / kayıp usta, sorunu gizlemek yerine müşteriyi bilgilendirmeli ve aramalıydı. Yönetici, "peki, petrol damlamadığı için şikayet yok" dedi
Çöküşü yaptım, çok kötü yaptılar, geri döndüler, değiştirdiler ve aynı şey direksiyon simidini çok sert bir şekilde sağa doğru çekiyordur.. Sanırım kendim Moskova'dan normal hizmetime geleceğim, yapacağım - geliyorum ama burada bana çekiş üzerindeki ipliğin çoktan koptuğunu söylüyorlar, işe "ve böylece gidecek« deniyor, genel olarak şimdi çekişi değiştirmem gerekiyor. Peki, sadece böyle bir ustayla hizmete iyi şanslar diliyorum.
Orijinalini göster
2
Sav-a
9. seviye şehir uzmanı
24 Ocak
Uygun. Kayıtlara göre geldim, her şey hızlı ve verimli bir şekilde. Çalışan lastikleri depoya boşalttı, hiçbir şey yapmak zorunda kalmadılar. Depolama- günde 17 kopek.
Yüksek kaliteli hizmet. Onarım, lastik montajı şikayeti yoktur. Bakımdan önce kayıt gereklidir. Bir zamanlar w123'te bir çöküş yapmak istedim, programın yokluğunu gerekçe göstererek reddettiler (
Ama geri kalanı için her şey yolunda