Bugün 08/26/24 tarihinde What'sapp aracılığıyla teslim alma siparişi verdim. Yazışmalarda menüde bir hata belirtilmediği yerde. Sadece bu da değil, beni hala suçlu olarak gösterdiler. Her şeyi yazışmaların ötesine taşıyarak. MAX Çocuk setini sipariş ettim. İnstagram menüsünde, aslında bir diğeri, restorandaki menüde 1 porsiyon nagetsa ve instagram menüsünde 2 porsiyon olduğu ortaya çıkıyor. Operatör, bir şekilde özür dilemek veya bu hatayı düzeltecek bir şey önermek yerine benimle uzun süre tartıştı.
Ancak kurumun kendisine gelse bile hizmet sıfırdır. Bir kereden fazla kuruluşa gittik ve bir kereden fazla hizmeti beğenmedik. Bunun için ayrı bir ödeme de var. Personel kaba, geri ödeme sistemini kendinize hatırlatmanız gerekiyor, personel bunu belirtmiyor. Lütfen buna dikkat edin.
Mutfağı seviyoruz, tempur'un rollerinin bir kez anlaşılmaz bir kokuya sahip olduğunu düşünmeden…
Korkunç personel. Kibirli kızlar, kendilerini şekillendiriyorlar, kimi anla.
24.08 akşam bir şeyler atıştırmaya geldik, mutfak lezzetli! Ancak giriş katındaki kasiyerler çok umursamaz davrandılar. PERSONEL, KURUMUNUZUN YÜZÜDÜR!! Onlara nezaketi öğretin ve müşterilere dikkat edin)
Ve bu artık 1 kez değil