Gerçek hikaye. 08/21/2023 tarihinde, Samsung CLP 365 yazıcımın kartuşlarını doldurmak için hizmet vermeleri için Smart Resolution LLC'ye döndüm. Yazıcıyı doldurmanın ne kadara mal olacağı doğrudan sorulduğunda, eski fiyatın 27 beyaz olduğunu söylediler.ruble. ve "ne kadar için?" sorusuna fiyat yükseldi." cevap verdiler: "yaklaşık 36 beyaz.ovmak"
Bedeli bana uygundu. Ben de Yazıcıyı verdim.
Bana bir saat sonra her şeyin hazır olacağı söylendi.Ben ayrıldım. 15 dakika sonra bana yazdılar ve kartuşu yeniden doldurmak için yazıcıyı yanıp sönmem gerektiğini söylediler, "bu ne kadara mal olacak?" Bana 85 belden cevap verdiler.120 beyaza kadar ovalayın. Artı her kartuşun (4 adet) doldurulması zaten 27 beyazdır.ovmak.
Hizmetler için bu miktarın bana uymadığını söyledim ve şimdi yazıcıyı almaya geri döneceğimi söyledim. Ben geri dönerken beni tekrar aradılar ve yazıcıyı doldurmaya gerek olmadığını, sadece yeniden takmanız gerektiğini ve bunun 85 ila 120 beyaza mal olacağını söylediler.(Kendime sadece yakıt ikmali için 108 ruble istediklerini düşündüm, ama çoktan doldurulduğu ortaya çıktı).Yazıcıyı yanıp sönme hizmetinin özel olarak ne kadara mal olacağı sorusunu sordum? cevap, "Usta çoktan gitti ve yarın cevap verebilecektir", ancak hala çalışma saatleri olmasına rağmen 16: 34 18: 00'e kadar çalışıyorlar. Yazıcının yarına kadar yanınızda kalmasına izin vereceğimi, ustanın gelip bu hizmetin tam miktarını söyleyeceğini söyledim ve bu miktara katılıp katılmayacağımı bir cevap vereceğim. Yolda. Bir gün sözde usta beni aradı ve "yazıcıyı yanıp sönme hizmetinin 80 bele mal olacağını söyledi. " Reddettim ve yazıcıyı almaya geleceğimi söyledim. Sonunda beni tekrar aradılar ve yazıcımı alacağımı söylediler, 21 bel ödemem gerekiyor.Telefonla birlikte öğrendiğim ve daha önce hiç kimsenin bu hizmet hakkında beni bilgilendirmediği "yazıcı teşhisi" hizmeti için, sadece gerçeğin önüne koydular. Yıldızlar o kadar çok bir araya geldiğinde, müdürün kendisi benim için ödemeyi iptal etti, görünüşe göre şaşırmış tonumu beğenmedim) genel olarak, hizmetlerinin fiyatlarını kafalarından alan yetkin olmayan çalışanların burada çalıştığı izlenimi altındaydı. Müşteriden mümkün olduğunca hayatta kalmaya çalışıyorum) Herkese iyilik!