Dairedeki elektrik makinesinin yanındaki kablolar yandı. 31 Aralık , akşam saat 17: 00'de avluda. Çağrı merkezi aracılığıyla başvuruyu bıraktım, görev ekibinden bir adam 20 dakika sonra geri aradı. Sorunu anlattıktan sonra bunun kendi yetkileri dahilinde olmadığını söyledi. Bana her türlü saçmalığı söyledikten sonra gönderildi .... Yine de birkaç başvurudan sonra geldim, yine hiçbir şey yapmayacağını çünkü bu onların yetkileri dahilinde olmadığını söyledi. Ben sinirliyim ve panikliyorum. Zaman zaten saat 7 idi, evde küçük çocuklar da öyle. Çağrı merkezinde elbette bahaneler sadece başvuruları kabul etmeleridir. Eylül ayında avizelerimi değiştiren elektrikçiyi hatırladığım için güzel, o benim son umudumdu. Tanrı bu adama sağlık versin. 9. kata geldim!!!!! 31 Aralık akşamı sorunu çözdüm!!! 5 dakikalığına işim bitti!!!! Bu sorun değil. 1,5 ay boyunca ısıtma konusunda onlarla mücadele ettim. Ancak teftiş şebekeden ayrıldıktan sonra ısındı. Sonuç: Bu sharashkina kontrolünü konut ve Kamu hizmetleri adı altında kapatmamız gerekiyor. Yine de hiçbir şey yapmıyorlar . Sadece herkes diğer kuruluşlara düşüyor.
В Таширово в многоквартирных домах 12 и 13 (не знаю, как в других) , не работает отопление. Заявки подаем. Прошлый год у нас поставили краны для слива. Этого хватает на час. Нужно или шланги протягивать в унитаз, или ведром носить. Мне интересно мнение начальника котельной и инженеров о расходе воды🤣 Если слить воду в одной квартире, батареи стают холодными в другой. И хватает этой манипуляции на час, дальше батареи стают опять холодными Может, специалист по отоплению приедет в Таширово и даст консультацию, что делать? И, почему такой проблемы не было ранее до
осени 2023 года?
Sokak .Letonyalı , ikinci ay mutfakta soğuk piller, tüm yükselticide banyoda ısıtmalı havlu askısı, girişte soğuk piller. Donuyoruz, arıyoruz, şikayet ediyoruz. Tesisatçılar gelir, nedenini bulamadıklarını söylerler, giderler. Hepsi bu kadar . Donlar geldiğinde ne olacak? Girişteki borular ne zaman patlayacak? Isıtmanın bedelini ne ödüyoruz?