Kasiyerin açıkça gönderilmesi gerekiyor, kasada oturan insanlarla iletişim kurmayı öğreniyor ve kasiyer, operatör olarak çalışmayı seçtiyseniz, pozisyonunuzu farklı şekillerde adlandırabilirsiniz. Birincisi, akıllı bir yüz yapmak için bilgisayarda oturmak yerine daha nazik, daha gülümseyerek olun. Müşteri kasaya malla birlikte gelir, her şeyden önce iyi günler demeniz gerekir, alıcının pakete ihtiyacı olacak mı yoksa olmayacak mı. İşlevselliğinizin nasıl yapıldığını bilmediğiniz için köy dışında hiçbir yerde çalışmadığınızı kaç kez ziyaret ediyorum ve anlıyorum. Danışmanlar erkek ve kız genç, kocaman aferin., sık sık görüyorum ve bir şey bulamazsam kesinlikle sakince ve iyi bir ruh hali içinde söyleyecekler.
Ужасный кассир татьяна, я ни ращу не видела ее в хорошем настроении, один раз этим летом передомной в очереди стоял дедушка, хороший добрый, так она таааак ему нагрубила , жалко его, нагрубила татьяна а ствдно мне.
Сегодня она снова сидела на кассе и опять стыдоба - на абсолбтно обоснованные вопросы один негатив, грубит в ответ и не отвечает должным образом на ответ, одни отмазки «у нас такого не было и тд». Надеюсь руководство повлияет на работника.