https://instagram.com/v.s.custom?utm_medium=copy_link @v.s.custom
Kemerlerimdeki boyam soyuldu ve ön çamurluklarımda «böcekler» belirdi. Mayıs tatillerinden sonra V. S. Custom oto servisine başvurdum. Aracın «uzmanı» tarafından incelendikten sonra ön çamurlukların ve sağ ön kapının değiştirilmesi gerektiği tespit edildi. Aynı zamanda yedek parça seçiminde yer almayı kesinlikle reddettiler. sitede tavsiye ettiler bamper.by Tayvan yapımı kanatları satın alın. Sitede bamper.by Gerekli yedek parçaları satın aldım ve araba servisine (240 ruble yeni çamurluklar) ve kullanılmış sağ ön kapıyı (90 ruble) getirdim.
Mayıs ayının son günlerinde araba servisine geldim ve arabanın söküldüğünü gördüm: çamurluklar sökülmüş, arka çamurluklardaki boya çıkarılmış. "Uzman", kazadan sonra sağ arka çamurluğumun olduğunu söyledi ve onu ve arka tamponu değiştirmeyi teklif etti. Sitede bamper.by Tayvan yapımı yeni bir kanat (390 ruble), kullanılmış bir tampon (75 ruble) ve karter havalandırma borusu (Armtek, 115 ruble) satın aldım, eskisinde bir çatlak vardı. Kaynakçının kanadı değiştirme hizmetleri bana 740 rubleye mal oldu.
2 ay boyunca yaklaşık iki haftada bir onlara gittim ve bana her seferinde ne kadar karmaşık bir araba aldıklarını ve yedek parçaları «takmaları» gerektiğini söylediler. Yavaş yavaş çatı bile boyamaya başladı. Ortaya çıktı, arabanın tamamen boyanması gerekiyordu.
Arabayı tamirden ancak Temmuz sonunda, yani onarıma başladıktan 2,5 ay sonra aldım. Boyama için 1.450 ABD doları ödedi.
Ve hemen «pervazlar» ortaya çıktı:
1. Bagaj bir düğmeyle açılmadı («uzman» ın açıklaması limit anahtarı çalışmıyor).
2. Ön tamponda radyatör koruyucu ağı yoktur.
3. Sağ ön kapının elektrik kablo hortumu, lastik rondelalar oluklarından düşecek şekilde bükülür.
4. Karter havalandırma hortumu arabama uymuyor (daha sonra Trayga'nın «Kapısına» monte ettim).
5. Kapıların sızdırmazlık kauçuklarını sabitleyen "klipsler" kısmen eksiktir.
6. Sağ arka çamurluğun kaplaması engebeli yollarda gıcırdıyor ve çatlıyor.
7. İki haftalık kullanımdan sonra sol arka kemerde talaşlar belirdi.
8. Ön silecekler boyanmamıştır.
8. Yakıt deposu kapağı ters duruyor.
9. Bagajda kilogramlar kum vardı (benzin istasyonunda elektrikli süpürgeyle kendim çıkardım).
Rusya'ya seyahat ederken radyatörün koruyucu ağının olmaması nedeniyle rahatsız edici bir duruma düştü. Taş radyatörü deldi. Çekici kamyon, Orel'de bir otel, onarımlar - 15 bin Rus rublesi ve 2 gün kaybedilen zaman.
Eylül ayında, kusurları ortadan kaldırma talebiyle «uzmanlara» başvurdu.
1, 2, 3 açıklamalar ücretsiz olarak ortadan kaldırıldı. 8 açıklama para için ortadan kaldırıldı.
Kulaklarını temizlemek için 1 yongayı bir çubukla boyadılar ve vedalaşmak için 200 gram boya verdiler, kendiniz boyayın.