Artıları: Şehir merkezinde şık bir salon, kaliteli çalışma, mükemmel manikür.
Eksileri: Ne yazık ki personel müşterilerle çalışmak için hiç eğitilmemiştir. Soru ortaya çıkıyor, garajların arkasındaki ilandan ne tür bir ruh iyiliği için işe alındılar? Kolayca, vakaların% 50'sinde sahibi kendi türünü kazanıyor. Aslında, en yüksek ahlaki ilkelere sahip olmayan bir hanımefendi olduğu için, ustalarla birlikte müşterilerinin sırtından nefret ediyor. Ustalar açık bir şekilde ucuz manipülasyonlarla uğraşıyorlar. "Geri bildirim" ile - yönetici çılgınca gülüyor ve müşterinin isteğinin değerini düşürüyor.
«Neden böyle" sorusuna, kulağa tipik narsist-absuzcu tutumlar geliyor "peki seni kızdırmamamız için ne yaptın?" veya "size öyle geldi, biz zaten özür diledik»
Salon çifte standardı vaaz ediyor: onları eleştirmeye cesaret edenler sonsuza dek kovuluyor (sahibi şahsen herkesi çağırıyor)). Yanlış papatya tarlası gibi.
Usta Darya'ya (Tatyana'ları da süperdi), soru sorulmadı. Ancak yönetici bir şeydir. Kanıtlanmış usta için zaman yoktu, başka bir ustanın çalışmalarının fotoğrafını sıfırlamamı istedim. Reddettiğim şey, çalışmalarının ınsta'sına baktıklarını söylüyorlar. Harika- orada bir fotoğraf var. Ustanın nasıl çalıştığını bir fotoğrafta nasıl anlayabilirim? Müşteri odaklılık seviyesi 0 ve ben bu salona 15 kez gittim. Teşekkürler, çok memnun oldum. Orada bir kayıt kaydınız olduğunu anlıyorum. Ancak müşterinin uzaktan bir usta seçebilmesi ve manikürü değiştirmek için zaman ve para harcamaması için birkaç fotoğraf göndermek zor değildir. Belki bu gizli bir bilgidir... ya da basit bir insan tembelliğidir
Tatsız ve bir daha gelmeyeceğim.
Daria'ya kaydolmaktan çekinmeyin, lekesiz ve pürüzsüz bir kaplama yapar!
Geçenlerde bu salonu ziyaret ettim. Saç kesiminden tamamen rahatsız kaldı. Şimdi ne yapacağımı ve nereye koşacağımı bile bilmiyorum, böylece zaten oldukça kısa olan klasik cezayı düzeltebileyim. Ve düzeltmeye başlarsanız, zaten çok kısa bir saç kesimi yapabilirsiniz. Sadece ağlıyorum! Salon neden kayıt sırasında ne tür bir saç kesimi olacağını belirtmedi? Bob çok karmaşık bir saç kesimi olduğu için. Valeria'nın kızı saçımı elleri titreyerek kesti. Parmaklarını keseceğini sanıyordum. Sonuç olarak: Dalgalar ve parçalar halinde bir karem var... Ve şimdi nasıl olacağını bilmiyorum. Salon için öneri. Kayıt yaparken hangi saç kesiminin planlandığını sorun. En azından bunu yapmayı bilen bir ustayı önermek için.
Manikürdeydim, ustanın SANPİN'E uymaması hoşuma gitmedi (eldiven giymeden önce ellerin hijyenik antiseptiği yapılmadı, yere düşen, yükselen ve dezenfekte edilmeyen nesneler yapılmadı).Tırnaklarımı 2 hafta boyunca özel olarak büyüttüm, sonunda tüm tırnaklarımı köke kadar törpülediler (ve kütikülde lekeler vardı).3 saat boyunca manikür yaptım (bu süre zarfında başka bir usta 2 müşteriyi kabul etmeyi başardı) Soru fiyat değil kalite!!!!
Burada ilk yıldan fazla bir süredir manikür yapıyorum. Malzemeler yüksek kalitededir. Jel verniği 3 hafta boyunca yongasız giyiyorum.
Personel kibar ve sevecendir
Salona sağlam bir beşlik koydum, orada ustalar Daria ve Anastasia'dan çeşitli manikür türleri yapıyorum, sonuç her zaman memnuniyet verici! Salon elverişli bir konuma sahiptir, içi her zaman temizdir, yöneticiler cana yakın, herkese tavsiye ederim!
Usta Valeria'ya titiz çalışması, yardımsever tutumu, danışmanlığı için teşekkür ederim.Salon elverişli bir konuma sahiptir.Bütün kızlar şaşırtıcı derecede çok cana yakın.
İlk defa geldim. Çok beğendim. Her şeyi verimli bir şekilde, kuaförde temiz ve dikkatli bir şekilde yaptılar. Personel güler yüzlü, neşeli. Kuaför de pahalı değil. Tavsiye ederim