Мастер маникюра профессионал своего дела и очень позитивная девушка. Выхожу из салона с хорошим настроением и красивыми ногтями. Большой выбор цветов и качественные материалы. За 1,5 года, что я сюда хожу ниразу не приходилось ничего переделывать. Во время больничного мастера мне пришлось скитаться по другим салонам района (более дорогим и пафосным), но нигде не понравилось, и более того, мне испортили ногти. А тут моя фея их восстановила ❤️
Не питал иллбзий от уровня низких цен. Так и есть. Мастер при входе справа первое место. Оценка только его.
Совсем пофиг на работу и либо глуп либо пофигист. Мог бы продать допуслуги но сделал все так что вообще не хочется видеть это место. Всех стрижет одинаково. Голову даже не предлагает мыть. Первый вопрос всех мастеров как стричь и как зачемываете волосы - ему незнаком. Бороды тоже не умеет стричь. Походу не его это. Обратно верните на стройку его или отправьте домой, зачем мучиться человек.
Korkunç salon!!!
Öncelikle, bu sefer her şey odanın içinde kirli olduğu gerçeğiyle başlayalım. Salonda tamamen müşteri odaklılık yoktur, her usta kendi dalgasındadır, ancak kuaförlük departmanında uzman olduğu için salondaki yönetici gerçekten normal değildir. Usta Catherine müşteriyle 15 dakika kaldı, yine de bekledim ama gitsem iyi olur ve ustanın böyle hataları olmazdı!!!
İyiliğin bir göstergesi için geldim, kız arkadaşımmış gibi benimle konuşmasınlar diye değil!!
Ben bir müşteriyim, arkadaş değilim, hiç profesyonel sınırım yok. Neden alnımın zeminine geri kesilmek için bu kadar uzun süre kaküllerimi büyüttüm???!!
Catherine zayıf bir uzmandır, yırtık patlamaları nasıl keseceğini bilmiyor, iş akışı sırasında müşterilerin dişlerini konuşmak yerine ileri eğitime gitmenizi ve teknikler hakkında daha fazla bilgi edinmenizi ve şu anda hangi trendlerin gittiğini bilmenizi tavsiye ederim!!! Müşterinin kişisel olarak tartışmak yerine ne istediği hakkında daha fazla soru sormak daha iyi olurdu!
Bu yüzden aptalca bir soru sordu: "üzüldünüz, değil mi?" Tabii ki evet, bu kadar uzun süredir neden sizden iyi bir ruh halinde uzaklaşmak ve bu ifadeyi duymak için her şeyi büyüttüm. Başka bir kötü ustadan ayrıldım, böyle yeteneksiz birine geldim.
Ayrıca SANPİN'E göre, çalışan berberin aletleri işlenmeli, yan tarafa koyduğunuz ve yeni bir müşteri beklediğinizden değil. Bu tam olarak tüm çalışan personel için geçerlidir. Ayrıca, kibarlık için müşteriden saçını yüzünden fırçaladığınız fırçayla müşterilere bunu sormalısınız. Bu alet de işlenmediği için, örneğin cilt akarı veya diğer cilt hastalıkları gibi bazı hastalıkları aktarırsanız…
Böyle bir salona gitmenizi tavsiye etmiyorum
Sizin gibi az eğitimli SANPİN için!!!
9.2. Önleyici dezenfeksiyon, sterilizasyon öncesi temizlik ve sterilizasyonun gerçekleştirilmesi amacıyla, öngörülen şekilde devlet kaydından geçmiş fiziksel yöntemler ve/veya kimyasal dezenfeksiyonlar uygulanmalıdır.
Cilde ve mukoza zarlarına zarar verebilecek tüm manipülasyonlar steril alet ve malzemeler kullanılarak gerçekleştirilir. Çoklu kullanım ürünleri, sterilizasyondan önce sterilizasyon öncesi temizliğe tabidir.
Kullanılan ürünlerin güvenliğini öngörülen şekilde doğrulayan belgelere sahip dezenfeksiyon ürünleri, dezenfeksiyon ve sterilizasyon ekipmanlarının kullanılmasına izin verilmektedir.
9.13. Müşterinin boynundan ve yüzünden kesilen tüylerin alınması temiz, bireysel bir peçete veya pamuklu çubukla yapılmalıdır. Kesilen saçları çıkarmak için fırça kullanılması yasaktır.
9.16. Her müşteriden sonra saç kesmek için taraklar, fırçalar, makaslar akan su altında yıkanır, belirtilen şekilde kullanılmasına izin verilen sterilizatörlere yerleştirilir ve Rusça kullanım talimatlarına veya mantar hastalıklarında kullanılan moda göre dezenfektan solüsyonlarına yerleştirilir.
9.17. Elektrikli tıraş makinelerinin çıkarılabilir bıçakları, dezenfektan solüsyonuna batırılmış bir çubukla iki kez (15 dakika arayla) silinmez
Ve bu noktalar sizin için hiç karşılanmıyor!