Müşteri yönelimi açıkça winlab'ın atları değildir
Vinlab zincirinin adresindeki bir mağazada çalışan kıdemli satıcı Tatyana'nın mantıksız kabalığına dikkat etmek istiyorum.... Kasadaki içeceği fiyat etiketinde belirtilenden daha yüksek bir fiyata kırdıktan sonra doğruluğu kontrol etmemizi istedik. Tatyana salondaki 3 fiyat etiketine baktı ama hepsi 3 farklıydı. İçeceği mağazanın rafından aldığımız anda belirtilen fiyata yumruk atmamızı istedik. Daha sonra Tatyana küfretti, hesap makinesindeki farkı saydı ve üstünlüğünü göstermek için, geri ödeme yapmak ve malları doğru fiyata delmek zorunda kalmasına rağmen, kasadan 1 ruble değerinde 181 ruble farkını saydı (ödeme nakitsizdi). Böyle bir miktarda metal para almayı reddettik, onlardan maden suyu almaya karar verdik. Tatyana tekrar sıraya girmeyi talep etti (gişede durmamıza rağmen) ve diğer ziyaretçilere hizmet vermeye başladı. Bu davranışı tamamen müşteri odaklı bulmuyorum. Özür dilemek ve durumu çözmeye çalışmak yerine, çalışan sadece kaba davranmaya ve alay etmeye devam etti. Mağaza yönetiminden bu çalışana karşı uygun önlemleri almasını rica ediyorum. NG arifesinde kabalık, insanların Vinlab'a geldiği şey bu değil.