Onlarla çalışmanızı tavsiye etmiyorum!!
Sipariş anında çok hoş ve kibar insanlar, ancak meseleleri çözmeye ne derse desin, suçu birbirlerine atmaya başlarlar! Ya boyama hazır değil ya da satış müdürü bilgileri bu şekilde iletmedi, sonra ölçümcü doğru bir şekilde ölçmedi, sonra sonunda bana iletilen bilgileri tam olarak anlamadım!
Ve sonuç olarak beni aptal yerine koyuyorlar!
Sözleşme tek taraflı olarak hazırlandı, sadece satıcının avantajları var ve bizde hachiko rejimi var! "Bekle"!
Ve bir kuruşa bekleyin! Gecikme ayı için, 4150 ruble için sipariş verdiğimde 5 ruble bana indirim yaptı, Kurulum fotoğrafta görülebilir!
🤦🤦🤦
GARAJ İŞLERİ: SEKSİYONEL KAPI SATIN ALMAK
Tüketici, bileşen elemanlı garaj seksiyonel kapılarının satın alınması için Vincera LLC UNP 691148595 ile bir satış sözleşmesi imzaladı. Sözleşme şartlarına göre, kapının tüm maliyetinin% 43'ünü hemen ödedi ve miktarın geri kalanını kurulduktan sonra ödemek zorunda kaldı. 2,5 ay sonra Satıcı siparişi Tüketiciye teslim etti, malların teslim prosedürüne ilişkin sözleşmenin maddesini ihlal etti ve kuruluma başladı. Kapı çerçevesinin montajı sırasında, Satıcının çalışanları boyayı bozarken çok fazla delik açtılar. Bu kusuru gören Tüketici, malları uygunsuz kalitede bir mal olarak değerlendirerek kuruluma devam etmeyi reddetti ve değiştirilmesini istedi. Satıcının çalışanları talebi kabul etti ve ürünü Tüketiciye bırakarak ayrıldılar. Ve üç hafta sonra, çizilen kapının "yeni" çerçevesini getirdiler. Tüketici, uygun kalitede bir malla değiştirilmesini talep ederek malları tekrar kabul etmeyi reddetti. Çerçevenin montajı için onay almadan, Satıcının çalışanları önceden kurulmuş çerçeveyi söküp yanlarına aldılar. Satıcı üçüncü kez anlayışlı davrandı, kapı çerçevesindeki delikleri demledi, zımparaladı ve boyadı ve kurulum için teklif etti, ancak Tüketici, eksikliklerin giderildiği ürünü kabul etmeyi kabul etmeyerek kendi ayakları üzerinde durdu. Bundan sonra Satıcı ürünü Tüketiciye bıraktı, ayrıldı ve Tüketicinin onunla iletişim kurma girişimine rağmen bir daha iletişime geçmedi.
Yardım arayan Tüketici, çalışanları yasal tavsiye veren ve anlaşmazlığı çözmek için çalışmaya başlayan Kamu Derneğinin Polotsk bölge örgütü "Belarus Tüketiciyi Koruma Derneği" ne başvurdu. Satıcı temasa geçti ve sözleşmeye göre işi tamamlamayı teklif etti, çünkü ona göre kapının kendisinde herhangi bir kusur yoktu. Kamu Derneğinin çalışanları, Satıcının sözlerini kontrol etmek ve ürünün tüketici özelliklerini incelemek için muayene için Tüketiciye gittiler. İncelemede, Tüketicinin binasındaki kapı açıklığının kapının kendisinden daha büyük olduğu ortaya çıktı ve ayrıca kapının çerçevesindeki boya ile boyanmış kaynak izlerinin varlığı doğrulandı. Yapılan araştırmaya dayanarak, Kamu Derneğinin Polotsk bölge Örgütü "Belarus Tüketiciyi Koruma Derneği" çalışanları, bu ürünün "Tüketicinin Korunması Hakkında" Yasasına uygun olarak uygunsuz kalitede bir mal olarak nitelendirildiği sonucuna vardılar. Satıcıya, işlemin feshedilmesini talep eden bir bildirim gönderildi, ancak bu işlem dikkate alınmadan bırakıldı. Bu nedenle Tüketici, Kamu Birliğine çıkarlarını yasal işlemle korumasını emretti.
Duruşma sırasında mahkeme Tüketiciyi korumaya başladı ve Vincent LLC'ye ödenen para miktarını Tüketiciye iade etmesini, cezayı ödemesini ve manevi zararı tazmin etmesini, ayrıca yasal masrafları tazmin etmesini ve para cezasını ödemesini emretti. Ne yazık ki, bugüne kadar Vincera mahkemenin kararını uygulamıyor ve bu nedenle icra dairesi, Belarus Cumhuriyeti Adalet Bakanlığı'nın web sitesinde yayınlanan bilgilerle doğrulanan icra takibatı başlattı.
Sevgili tüketiciler, metal yapıların üretimi ve montajı için bir organizasyon seçerken, Vincera LLC hakkındaki bilgileri göz önünde bulundurun!
Ve unutmayın, er ya da geç, davanız size ne kadar umutsuz gelse de, hak ihlalinde bulunan tüketicinin her satıcısına adalet ve adaletin zaferi yetişecektir!
Vincera LLC, yalnızca montajcıların çalışmaları için bir yıldız verdi. Görünüşe göre bu şirkette parayı kesmeye öncelik var ve sadece. Ölçüm yapanların kendileri ne sunduklarını bilmiyorlar, tüm istişareler telefonla yapıldı, anladığım kadarıyla yöneticiyle malzeme örneği ve katalog yok. Yaşlı bir baba, saflığından dolayı kapıyı onlardan sipariş etti. Sözleşme genel olarak bir "masal" dır- paragraflar 3.1 ve 3.2 ön ödemeden sonra en erken bir tarihte bir mektup gönderin.... iş günü, malları kabul etmeye hazır olduğunuza ve ardından kurulum için son tarihi beklemeye devam edeceğinize dair. Parayı aldıktan sonra bunun bir organizasyon olduğunu unutabilirsiniz.