Bu pvz'yi gördüm ve uygun bir konumla oraya sipariş vermeye karar verdim, daha sonra nasıl pişman oldum!!👎🏼
Bugün ısıtıcıyı almaya geldim, daha doğrusu ikisinden birini seçtim, malları açmak ve çalışabilirliğini ve kusursuzluğunu kontrol etmek için filmi açmaya başlamak istedim, kız (yeşil ceketli) açarsam malların iade edilemeyeceğini söyledi. NEYİ?!
Malları ne zamandan beri pvz'de açıp kontrol edemiyoruz?!! Benimle sallama hakkına başladım! Reddimi resmileştireceğimi ve başka bir psv aracılığıyla sipariş vereceğimi söyledim, bu kız diğerlerinde de bunu reddedeceklerinde ısrar etti. Wb'den bir nemlendirici, sütunlu fan, masa, elektrikli süpürge ve çok daha fazlasını sipariş etmeme rağmen, çalışanların huzurunda MALLARI PVZ için kontrol etmeyi hiçbir YERDE YASAKLAMADIM!!! Neredeyse bir şey yok - bu noktada LC üzerinden geri ödeme!
Bu, içinde bulunduğum en korkunç pvz! Personelinize çalışmayı ve doğru davranmayı öğretin. Personel, müşterileri ile kendi aralarında ilişkileri yüksek tonlarda bulmaya başlayabilir. Çalıştıkları şirketin yönetmeliklerini ve yasalarını bilmeden, hakları müşterilerle birlikte sallıyorlar. Rospotrebnadzor'un bu pvz'ye dikkat etmesini tavsiye ederim. Eğer -1 yıldız koyabilseydim, büyük bir eksi koyardım!!!
Bu konuda uygun bir konum, çalışan tüm kızlar evlerine geldiğimizi iddia ediyor, ikinci gün siparişi alamıyorum.
Diğer pvz'lerde bununla hiç karşılaşmadım.
Ve bu pvz ile ilgili durum, geçen sefer orada bana kaba davrandılar ve normalde bilgi vermediler.
Eğer -100 olarak değerlendirilebilseydi, bu en iyi özellik olurdu.
Были 08.07.2024г. в пункте выдачи, забирали товар (наушники) ребенку в подарок. Открыв упаковку для осмотра целостности товара, обнаружили, что увы не подойдет порт «USB». После открытия товара обнаружили повреждения упаковки. В совокупности этих двух факторов захотели сделать возврат товара, но получили отказ. Нам объяснили что возврат товара надо сделать через приложение. И что они не могут сделать возврат после вскрытия упаковки. Хотя ст.25 ФЗ «О защите прав потребителя» говорит об обратном. Также обнаружила отсутствие «Уголка потребителя». Мой молодой человек попросил позвонить руководителю, руководитель сказал, что книгу отзывов и предложений вынести не могут, где находится книга и уголок неизвестно. Мы так подозреваем, что она вовсе отсутствует, что является нарушением.