Karina'nın çalışanının çalışmasından olabildiğince memnun değilim. Daha önce böyle beceriksiz insanlar görmedim.
Çalışan, Ds'yi ne zaman yazacağını belirleyebileceğinin kendisi olduğuna karar verdi.
İki mal verdiler, pvz'den çıkmadım, çalışana paranın yazılabileceğini söylemedim, oturdum ve iki pozisyonunu seçtim. Karar verdiğimde (ki bu benim için 3 dakika sürdü) tezgahın yanına gittim ve paranın zaten yazıldığı ve hiçbir şeyin iade edilemeyeceği konusunda bilgilendirildim, çünkü mallar iade edilmiyor. Yöneticinin iletişimini, bir inceleme kitabını istedim, her şey bana reddedildi.
Çalışan neden sipariş için tüm parayı uyarı vermeden yazmaya karar veriyor? Neden bana 3 dakikalık seçenek verilmedi?
Aynısı, eğer mağazaya gelseydim, malları raftan alırsam, kompozisyonu okumaya başlarsam, bir çalışan bana koşar, banka kartını çekerdim ve aynı anda öderdim, çünkü malları elime aldım. Saçmalık, tam saçmalık.
İşini niteliksel olarak yapamayan Karina'yı kovmayı talep ediyorum.
Оператор без разрешения пока я применяла товар списал ДС. Предупредил меня об этом как о легкой оплошности. Часть заказа ушло на возврат. В итоге более 10тр пока заблокированы банком. На мое возмущение, что меня такая ситуация не устраивает ответил Ну вот так, по другому не будет.
А выкупленный товар оплачен с карты, а не с вб кошелька, в итоге пришлось выкупить за бОльшие деньги, тк заказ был нужен сегодня. На просьбу предоставить телефон старшего администратора получила отказ