Son zamanlarda çevrimiçi mağazaları aktif olarak kullanıyorum ve bu sefer bu teslim noktasında sipariş vermeye karar verdim. Malların öğleden sonra saat 2'de geldiği yazıyor.
Bildirime göre, satın alma işlemimin şimdiden beni beklediğinden emindim ve onu ne zaman alabileceğimi dört gözle bekliyordum.
Kardeşini akşam saat 5'te onu alması için gönderdi,
Ne yazık ki kardeşim belirlenen saatte geldiğinde mal olmadığı ortaya çıktı. Bilgi aramak ve çalışanlarla iletişim kurmak için zaman harcadı, ancak bu sonuç vermedi. Malları kaybetmek istiyorsanız, buradan sipariş edin. Bu kadar uzun süre bekledikten sonra malların 3 saat içinde kaybolduğuna inanamadım)
3 saat içinde malları kaybedebilir ve bütün gün çalışmayabilir, yalnızca bu düzenleme noktası olabilir.
Bana öyle geliyor ki bu gerçek bir beceriksizlik. İhraç noktası, malların mevcudiyetini takip etmek ve durumları hakkında bilgi vermekle yükümlüdür. Ama görünüşe göre burada müşterileri hiç umursamıyorlar.
Bunu görmezden gelmemeye karar verdim ve destek ekibine yazdım. Umarım duruma bir şekilde tepki verirler ve çözmelerine yardımcı olurlar. Aksi takdirde, gelecekte bu teslim alma noktasından mal sipariş etmeye değip değmeyeceğini düşüneceğim.