Bırakma noktasını birkaç kez kullandım - her şey harikaydı. Güzel oda, temiz, kibar çalışanlar. Ancak siparişin son verilmesi her şeyi mahvetti. İki çalışan çalışıyordu - genç bir adam ve bir bayan. Uydurma odadan çıkıyorum - sadece genç bir adam var, malları 2 yığın halinde dağıttım - her ZAMAN yaptığım gibi aldığımı ve teslim ettiğimi. Hiç sorun yaşamadım. Genç adam bir şeyler alır, bilgisayarda bir şeyler yapar, hiçbir şey söylemez. Soruyorum - ödenecek miktar ne kadar oldu? Ve sonra çalışanın işitme güçlüğü çektiği, hiçbir şey anlamadığı, her şeyi iade olarak resmileştirdiği ortaya çıkıyor. Bana artık hiçbir şey yapılamayacağını söyleyen bayanı aradı - sadece yeniden sipariş vermek (!). Genç adama karşı hiçbir şikayetim yok, maddenin çalışmasının organizasyonuna karşı bir şikayetim var: Çalışanın duymadığı konusunda uyarılsaydım, eylemlerini izlerdim, bir şekilde farklı bir şekilde açıklamaya çalışırdım. İkincisi: Neden müşteriler için bir çalışanla etkileşimin zor olduğu konusunda bir uyarı yoksa, ortağı onu yalnız bırakıyor? Benim için en tatsız olan şey: "iade" e gönderilen ve çok ihtiyacım olan şeylerden biri sonuncusuydu, başka hiçbir yerde satılmıyor. Şimdi, görünüşe göre, onu tekrar satışa çıkarıp çıkarmayacaklarını takip etmeliyim ve benden önce kimse sipariş etmezse kayıt yaptırmak için zamanım olmalı. Çalışanlar ne hatalarından ne de harcadığım zamandan dolayı benden özür dilemediler. Şimdi diğer ihraç noktalarını seçeceğim.
Отличный пункт выдачи, чисто и уютно. Все очень быстро и комфортно. Вежливые сотрудники, всегда проконсультируют и дадут правильный совет как сделать заказ и т.п.
БОЛЬШОЙ ПЛЮС детского уголка, пока примеряешь заказанные вещи, ребенку есть чем заняться.
Лучший пункт выдачи в районе Теплый стан. Вежливый и аккуратный персонал. В пункте выдачи чисто светло и уютно. Нет ни каких посторонних запахов. З чистые удобные примерочные. Хорошее освещение. Есть отдельный стол для посетителей и сиденье.