İyi akşamlar. Bugün siparişi bu teslim noktasına almaya geldim, içinde malları kabul ettiğini ve bana hizmet etmeyeceğini söylediği bir çalışan dışında kimse yoktu. 20 dakika sonra gelin, dedi çalışan. Malların alımı sırasında bana hizmet edilmemelerinin nerede belirtildiğini merak ettim. Böylece çalışan bana hoşnutsuzluğunu dile getirerek karar verdi. Bu çalışanın her zaman bazı sorunlarla hizmet ettiğini söyledim. O zaman bana mal bulamadılar, bulamıyorum, sonra gelin. Bu çalışan beni malları değiştirmekle suçladı, ancak kaçırdıktan sonra her şeyin yolunda olduğu ortaya çıktı, ancak iftira ve aşağılama için özür dilemediler. Sonunda, bana malları verdiler, şimdi her şeyi düzenleyecekleri sözleriyle, bu noktada artık siparişlerimi alamayacağım şekilde verdiler. Beni başka bir noktaya yönlendirecekler. Bugün bana verilen mallar (göz farı) kırılmıştı ve ben bir geri ödeme yaptım. Ve bu, bu öğenin başka bir sorunudur, çünkü mallar genellikle kırılır veya buruşur, ancak alım sırasında nasıl atıldıklarına bakmak şaşırtıcı değildir. Punk birkaç gündür kutularla dolu, giriş grubu kirli, koku şu anda iğrenç. Ve en önemlisi, bu çalışanın kaba hizmeti.
Огромные очереди каждый день по 5-7 человек.
Ходила за заказом 3 раза и так и не смогла забрать его. Первые 2 раза не было возможности стоять в очереди больше 10 минут. В третий раз не работала система и заказы вообще не выдавались
Пункт самовольно закрывается на неопределенное время, в графике работы не прописаны подобные перерывы, а ты стоишь и ждешь у моря погоды. самоуравство.
Р.s.Добрый человек сказал, что пункт и не открывался:)