Программа даст понимание того, как продвигать свой бизнес в социальных сетях в изменившихся условиях.
Цель курса по SMM продвижению – детально погрузить вас в основные задачи современного SMM-менеджера: настройку таргетированной рекламы, создание...
1020 Br
Семинар «Переговоры с поставщиками»
Аудитория программы:
- Коммерческие директора.
- Руководители и специалисты отдела закупки.
Умение договариваться о выгодных условиях сотрудничества с поставщиком – одно из самых ценных в работе закупщика. Успешное сотрудничество с поставщиками с...
1260 Br
Семинар «Искусство продаж»
Аудитория программы:
Cпециалисты по продажам, торговые представители, руководители отделов продаж.
Цель тренинга:
Выработать и усовершенствовать навыки продаж, учитывая особенности продаж участников обучения.
1020 Br
Программа «Финансы для нефинансистов»
Программа для руководителей отделов продаж, маркетинга, персонала, информационных технологий, логистики, производства и других подразделений.
Kendi gelişiminizle ilgilenen tüm yöneticilere «Finans Direktörü» programını tavsiye ederim. Çok fazla pratik, diyaloglar, yönetim durumlarının analizi ile toplu tartışmalar, birçok yararlı bilgi. Sanırım tüm bunlar işimde kesinlikle faydalı olacak! Öğretmen Nina Sorovets'e büyük minnettarlık - yerinde bir insan!
Organizasyon kısmı çok iyi yürütülüyor: zamanında ve eksiksiz bilgilendirme, yapılandırılmış çalışma kitapları ... gerçek şu ki, tüm kurstan en az bir modül seçmenin mümkün olduğu açık nedenlerden dolayı hiç kimse söylemedi ... Ve tüm bu «temizliğin» ardındaki özü göremiyoruz. Ve bu soruların bir kereden fazla geri bildirim şeklinde ortaya çıktığı gerçeğine bakılırsa, çoğunlukla kendileri sadece bununla ilgileniyorlar.
Kursun adı «İnsan sermayesi yönetimi: Yeni bir gerçeklikte insan kaynakları yönetimi» idi. Ve bu "yeni gerçekliği" görmedim bile. Sunulan bilgiler yeni olmaktan uzaktır, sadece iyi yapılandırılmıştır, ancak bir düzine profesyonel kitap okuyarak ve YouTube'da birkaç video izleyerek çok şey öğrenebilirsiniz.
Öğretmenlerden biri acemiydi, ancak sözde büyük bir mesleki deneyime sahipti. Bu deneyim gerçekten büyük olabilir, ancak soru şu: Hangi şirketlerde ... ne yazık ki öğretimde deneyimsizlik hissediliyordu. Doğru, sadece bir öğretmenin işini gerçekten bildiğini belirtmek isterim: bir yandan eğitim sürecini iyi yönetiyor, diğer yandan konuşmasını sağlıyor. Ve geri kalanı için, amaçlarının dinleyicilere «geldiğinden» emin olmak için değil, tüm materyalleri ifade etmek için zamana sahip olmak olduğu izlenimi altındaydı. Bazı öğretmenler, şirketlerinde uygulama eksikliği nedeniyle anlattıkları konunun ilginç olmadığını maksimum düzeyde gördüler, ancak yine de azim ve en küçük çiğnemeyle kendilerine bir şeyler anlatmaya devam ettiler. Eğitim süreci sırasında dinleyicilerden geri bildirim alma arzusu onlardan yeterli değildi. Dinleyicilerin sorularına ve ihtiyaçlarına ilgi yoktu.
Bu bağlamda, mesleğe yeni başlayanlar için kursu önerebilirim (ancak bir yıllık deneyimden, daha azsa, yani hiçbir şeyi anlamama riski vardır) veya şirketin bunun için para verdiği sıkılmış İK çalışanlarına. Peki ya da kursu hangi öğretmenin yönettiğine önceden yakından bakmak. Tatyana Cherdyntseva'yı görürseniz, o zaman güvenle gidebilirsiniz.
P.S. soooooooooooooooooooooooo, zorunlu olarak bir MBA programı sunuyorlar ve dayatma hoş olmayan bir duygu değil.
P.P.S. sooooo, hangi incelemelerin gerçek olduğu ve hangilerinin kendileri için yazıldığı çok açık