Novoslobodskaya Street No:11, MoscowМетро Новослободская ,из дверей метро прямо через дорогу и направо,сразу после здания Ростикс -Налево,ориентир - Вывеска яндекс Маркет
Очень нравится этот пункт выдачи! Сотрудники очень вежливые и всегда улыбаются. Каждому желают хорошего дня и предлагают конфетку 🍬💕🥰 однозначно буду заказывать сюда ещё
Bu ihraç maddesine ve özellikle Julia'nın çalışanına (kendi deyimiyle) ilişkin son derece olumsuz bir inceleme bırakmak istiyorum.
11.12.2024, bana reddedildi 1. hizmette (iş sürecindeki bir çalışan, size hizmet etmeyeceğimi söyledim ve paketlerinizi kapatmak istemediğiniz için binayı terk etmenizi rica ediyorum.
2 Paketlerle ilgili bir an (Avito - Yandex servisi aracıydılar), gönderilerim nakliye kutularına paketlendi ve zaten bantla mühürlendi, bir an açmaları istendi, 2 bana onları paketlemem gerektiği söylendi, tabii ki özür dilerim, ama çalışan neden yerinde ve ücretini ne için alıyor??
Malzemem, ambalajım ve hala paketlemem gerekiyor mu?? Bunun cevabını takip ettim, çalışanın hiçbir şeyi paketlememesi gerektiğini söylüyorlar. Öyleyse bir kez daha mantıklı soru, bu çalışan neden yerinde oturuyor??
Yandex yönetiminden veya bu PVZ'NİN sahibinden harekete geçmesini ve onlar için kimin ve nasıl çalıştığını güvenlik kamerasına bakmasını rica ediyorum, şikayet kitabında da ilgili bir tavsiye bırakılıyor.
5 üzerinden 0 puan
Bu düzenleme noktasının paketini ( Yandex -avito) göndermeye geldim.
Saatteki saat 20:42 dakikaydı. Çalışana yaklaşıyorum, kibarca bir paket gönderip gönderemeyeceğimi soruyorum. Bana cevap verdikleri şey, - Vaktiniz olup olmayacağından emin değilim..
Kapanana kadar 18 dakika kaldığını, neden olmadığını açıklayacağım.
Çalışanın bana kaba bir şekilde cevap vermeye başladığı şey.
Ve paketin dinlenmesini talep etmek. Ambalajım olmadığını ve Yandex'in avito aracılığıyla teslimat şartlarına göre bana ambalaj vermeleri gerektiğini açıklıyorum. Bu durumu siparişimde cep telefonu ekranında çalışana gösteriyorum.
Bana kaba bir şekilde cevap veriyorlar - Size hiçbir şey borçlu değilim.
Ve arkamda olan müşterilere hizmet vermeye devam ediyor. Paketleme talebinde bulunmaya devam ediyorum, ancak yanıt olarak saçımı diken diken eden kaba, yetersiz bir or alıyorum.
( Lütfen güvenlik kamerasının kılavuzuna bakın! ).
Sonunda 18 dakika durdum.
Ve yetersiz " Size ıtp'ye hizmet etmek istemiyorum " diye dinledim. Tamamen kafam karıştı ve şaşkınlık içindeydim, itirazdan ayrılmak için kederli bir kitap aldım. Kadın (çalışanın) adını verme isteklerime bağırdı ve adını söylemeyi reddetti, yüzüne yeterli durumda olmadığı yazılmıştı. Dürüst olmak gerekirse, tedaviyi tamamlarken onunla aynı odada kalmak benim için korkunçtu. Bana hiç cevap vermedikleri, bir ay geçmesine rağmen, iletişim için cep telefonumu bırakmama rağmen yönetimden de özür dilemedim.
Bu sadece korkutucu, başka bir şekilde adlandırılamaz.