Bu pvz'de her şey normal görünüyor, ancak lütfen çalışanları köpeklerle gelen müşterilerle çalışmak için eğitin, eğer kendinize dogfriendly diyorsanız. Dürüst olmak gerekirse, malları alıp gitmeme izin vermek yerine köpeğimin (iyi yetiştirilmiş köpek) ne kadar korktuğunu dinlemekle ilgilenmiyorum. En ilginç olanı, bu gün saat 28.10'da benim mahallemden 2 kadının çalışıp bir tavuk kümesi kurması ve yalnız çalıştıklarında her şeyin oldukça kültürlü olmasıydı. Lütfen bu konuda bir konuşma yapın, çünkü en azından dogfriendly pvz'de köpeğim hakkında sert yorumları dinlemek için kesinlikle hiçbir arzum yok.
Birkaç ay sonra hiçbir şey değişmedi.
Sık sık paket gönderip alıyorum. Bugün, 12/07/24 , müşteri odaklı olmayan bir çalışan, telefonda sürekli sohbet ederek paketi kabul etmeye çalıştı, buna karşılık hiçbir şey başaramadı. Besseda'yı hoşnutsuz bir tavırla böldü ve benimle yüksek tonlarda konuşmaya başladı, almak istemediğimi, paketi göndermek istediğimi söylemediğim için beni azarladı, müşteriye ne ile geldiğini, teslim aldığını veya gönderdiğini sormaya gerek olmadığını bağırmaya başladı. Çalışanın nerede olduğunu, evinde kanepede veya işte tam olarak anlamaması. Bu kadın, kaç kez gelmediğim, müşterisini görmezden gelerek sürekli telefonda sohbet ediyor ve bugün de bir skandal yarattı. Kişiye insanlarla nasıl çalışması gerektiğini öğretiyor musunuz?
Если вы хотите отправить заказ Авито через этот Яндекс Маркет (Чугунова 10/6), можете сразу идти в другое место. Женщина, которая там работает, судя по всему, без единого понятия, как это делается. Несколько раз приходила сюда, чтобы отправить заказ, и у нее всегда «Технический сбой на авито». Ни в одном другом Яндексе таких «сбоев» нет. У этой женщины видимо есть дела поважнее, чем заниматься своей работой.