Emir veren çok hoş olmayan bir kız.25 ve 26 Kasım tarihlerindeydi.2 denemeden siparişimi aldım.2 gün kadar sipariş almaya gittim.İlk gün sistemin çalışmadığını söyledi.Ondan kelimeler sıkılmalıydı, ne zaman çalışacağını sormalıydım, çünkü kişi çok tuhaf ve normal iletişime geçmiyor. , en azından normal olarak açıklasaydı ve ona karşı hiçbir şikayet olmazdı.Sonunda hiçbir şeyden uzaklaşmadı.İkinci gün geldim, merhaba dedim.kız , yerinde otururken olduğu gibi.tepkiler 0, ne merhaba, hiçbir şey, lobinin altından hoşnutsuz bir yüzle bakıyor.Görünüşe göre telefonda oturmasını engellediler.Siparişi verdim.Her şeyden memnun değilim, sessizce, size ilkelden hoşçakal değil.Uzun zamandır böyle bir şeyle karşılaşmadım.Şimdi her yerde, kural olarak, her şey müşteri odaklıdır, ancak görünüşe göre bu nokta ile ilgili değildir.
Korkunç, ama oraya gitmem gerekiyor, çünkü yakınlarda artık Yandex pazarı yok.Başka bir yer aramalıyız.Devam etseler bile.
Просто обычно отказывают в оплате наличными. Статья 16.1 Закона Российской Федерации от 07.02.1992 № 2300-1 «О защите прав потребителей» определены формы и порядок оплаты при продаже товаров, выполнении работ, оказании услуг.
Согласно указанной статье продавец (исполнитель) обязан обеспечить возможность оплаты товаров (работ, услуг) путем использования национальных платежных инструментов, а также наличных расчетов по выбору потребителя. То есть, выбор формы расчета определяется потребителем, а у продавца возникает обязанностью принять выбранную покупателем форму оплаты.
İğrenç çalışanlar ve bu düzenleme noktasının yöneticisi, gelmedikçe sistemleri çalışmıyor, yazıcıları yazdırmıyor, 30 dakika sonra açıyorlar, malları iade ederken yanlış yere basacaklar ve geri ödeme reddedilecek. İnsanlar, bu teslim noktasına mal sipariş etmeyin, çalışanlar ve müdür yetkin değil, sadece zamanınızı harcayacaksınız. Umarım bu madde yakın gelecekte kapatılacaktır