Göndermek için paketi teslim etmeye geldiğim zamana kadar PVZ harikaydı.
Öncelikle gözlerimi açmam tavsiye edilen kutunun boyutuna danışmak istedim, çünkü uygulamamda her şey yazılıyor ve genel olarak çalışan günlerce Yandex'te oturmuyor. çalışandan böyle bir cevap çok beklenmedikti, tamam düşündük, kiminle ruh halinin olmadığı belki de değil…
Bundan sonra çalışan, siz onların ayaklarını silip hiçbir şeye koymadığınızı, sesimizi yükselttiğimizi ve sadece üç kuruşa paket göndermemiz gerektiğini kendimize bir hamleyle gösterdi.
Sonra kendimden bir kızgınlık kurdu ve sessizce bilgisayarda çalışmaya devam etti, paralel olarak kendimizi nasıl yanlış davrandığımıza, yanlış yazdığımıza vb.
Noktadaki paketlerin paketlenmesi için hiçbir şey ücretsiz olarak mevcut değildi ve biz kendimiz kırılganlığı paketleyemedik. Bundan sonra ne yapacağımızı anlamadan, çalışan sessiz kaldığı ve görmezden geldiği için paketi bıraktık ve ayrılmak üzereydik, çünkü uygulamada çalışanın her şeyi paketleyeceği yazıyor. yanıt olarak, bir çalışanın neredeyse paketimizi fırlatarak gürlediğini duyduğumuz şeye yanıt olarak, ‘size ulaşamayacak! kağıda sarabilirlerdi, vb. Ona başvurumuzda yazdıklarımızla cevap veriyoruz))) skandalın alevlendiği için
Paketleri paketlerken, hepsine ne kadar kötü davrandığımıza, ayaklarımızı sildiğimize ve genel olarak fakir kadını getirdiğimize dair aynı sözler adresimize uçtu.
Dürüst olmak gerekirse, gönderilerimizin tamamıyla ulaşıp ulaşmayacağını bilmiyorum. gerçekten bunun için umut etmek istiyorum, çünkü çalışan en hafif tabirle bize güven vermiyor (
Pazar olarak biriyle savaşmak istiyorsanız, burada sizin için, çünkü buradaki müşterilerle çalışmak uygun. en azından bu özel çalışandan. Ne kadar başarılı olduğu için ilk kez onun yerine geçtim. Bundan önce, aynı PVZ'DEKİ diğer çalışanlar sakince, mükemmel bir şekilde hizmet verdiler.
Konumun rahatlığına rağmen buraya bir daha dönmeyeceğim
20.11.24 пришла отправить посылку, отправляю первый раз, забила все данные попросила девушку подсказать дальнейшие действия и тут на меня вылилась волна негатива о том, что даже бабушки могут в телефоне своем разобраться, что она не обязана лазить в моем телефоне, хотя её и не просили, её попросили подсказать дальнейшие действия! Книги отзывов нет, номер владельца не сообщили и, сказала что владелец она 🤷♀️
После всех криков я попросила её прекратить истерику и оформить уже отправку посылки, как только мы вышли за двери она стала кричать продавцу с отдела напротив, что она не обязана лазить в телефонах( опять же повторюсь, её не просили об этом) стала покрывать меня матом!
Как такие люди попадают в сферу обслуживания…
Пришла в пункт выдачи, мне сказали, что нужно ждать 15 минут, чтобы получить посылку. В пункте не было других клиентов. Сотрудник принимал поставку и не мог отвлечься, чтобы отпустить клиента. Режим многозадачности явно не его конёк.