Kabalık, kabalık ve 15 dakikalık sonsuz molalar!!Bugün avito'nun siparişini iptal etmeye geldim, 15 dakikalık bir ara verdim, ancak düzenleme operatörü çalıştı, iki saat sonra tekrar tekrar çalıştı, üçüncü denemede uğradım.. Hiç böyle gergin bir operatör görmedim! Neredeyse önümde büyükannesine bağırıyordu!!! Sonra sıra bana geldi ve bana göndereceğimi söylediğimde, tüm görünüşüyle çok istekli olmadığını ifade etti, ne dedi?? Göndermek mi?? Vay canına... kaba davranmadım, kaba davranmadım. Ama kızgınlıktan titriyordu! Bu insanlar neden iade cezasında çalışmaya gidiyorlar??? Sadece bir kabus!!!
Здравствуйте, 15 сентября забирал свою посылку, заказ ботинок с Авито. По размеру не подошли, хотел отправить обратно покупателю. Но сотрудник Яндекс Маркет сказала что не отправляют обратно заказы с Авито!!! Чему я был очень удивлен. Работник стала показывать на распечатанный документ что там запрещено им отправлять посылки с Авито обратно. Вопрос почему в Авито тогда это нельзя прописать, чтоб люди понимали и не пользовались вашим сервисом доставки!! Очень разочарован.
Korkunç bir nokta, yönetime çalışanını acilen değiştirmesini tavsiye ediyorum, öncelikle yaşına uygun değil (görünüşe göre 15 yaşında), ikincisi dışarıdan birinin arka odalara girmesine izin verdi, ikincisi ziyaretçilere kaba ve kaba davrandı, avito hizmetinin paketlerini gönderme kurallarına doğru cevap vermiyor, paketi göndermem engellendi. Bir daha oraya gitmeyeceğim, yönetim, personeli değiştirin!
Personel servisinin liderliğinden bu noktaya dikkat etmesini şiddetle rica ediyorum, muhtemelen 18 yaşın altındaki bir çalışan çalışıyor. Sonra, işe de çalıştığını garanti eden bir kız arkadaşını işe getirdim. Ayrıca, avito'nun iadelerini alma kurallarını bilmiyorlar, tartıştılar ve avito'nun kurallarına aykırı bilgiler verdiler, kaba ve kaba davrandılar, yeni bir siparişin gönderilmesini engellediler! Bu noktada daha fazla ayağım yok! Umarım Yandex dikkat eder ve bu anaokulunu değiştirir.
Müşteriye karşı korkunç bir tutum. Paketi gönderdim, iki kız kaba davranıyor ve sadece bana değil, benden önce gelen tüm müşterilere. Personel açlığının ne olduğunu anlıyorum, ama böyle bir hizmet : noktanızın dibi! Diğer noktalarda (Yandex'in diğer 3 noktasına gidiyorum), müşteriye karşı mükemmel bir tutum.
Eğer 0 koyabilseydin, 0 koyardım. Bana yanlış çantayı getirdiler, kadın onu kabul etmeyi reddetti ve bir dahaki sefere kaba davranmaya başladı. Sipariş ettiğim yanlış ürünü bana getirdikleri için çok üzgünüm ve bu kadın da ruh halimi tamamen öldürdü.
Geçen gün Avito aracılığıyla bir paket göndermeye geldim, ne kutuları ne de hava kabarcıklı filmleri yok.... Kutuyu ve filmi bulmak için çöpü delmek zorunda kaldım.
Hızlı bir şekilde geri ödeme yaptılar. Güzel nokta. Her şey hızlı.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Unknown User
8. seviye şehir uzmanı
8 Ağustos 2024
6 человек сейчас в очереди, а так вообще не советую этот ПВЗ если вы хотите просто получить/ отправить посылку, так как нужно звонить Дарье, и потом она когда прийдет, обслужит огромную очередь которая уже скопилась, и уйдет, а вообще не люблю светить всем свой номер.
Всегда с удовольствием пользуюсь услугами этого пункта выдачи. Удобно расположен. Душевные, понимающие, помогающие и очень квалифицированные сотрудники.