Bu teslim noktasından önceden teslimat gönderiyorum.Bu düzenleme noktasının yönetiminden Allayarov'un çalışanının yeterliliğini kontrol etmesini veya müşterilerle iletişim kültürünü kameralardan gözlemlemesini şiddetle rica ediyorum.Kabalık, aklı başında olanın tüm sınırlarını aşar!Çalışanları işe alırken ziyaretçilerle iletişim kültürü hakkında sohbet etmiyor musunuz?Çalışan Allayarova ile acilen sohbet etmeyi ve düzenleme noktasında ziyaretçilere karşı bu kadar çirkin bir tavır olmaması gerektiğini açıklamayı talep ediyorum.Öfkemize cevap verdi, eğer beğenmezsek, o zaman başka bir iade noktasına gidebiliriz!Ve bu artık ilk kez değil.İlk defa şikayet yazmadım.Bence bu tutum sadece bize karşı değil.Çok tatsız bir tortu, muhtemelen artık bu öğenin hizmetlerini kullanmayacağım.
Çok zararlı kızlar asla buluşmaya gitmezler.
Ekleyeceğim: Bir çalışanla iletişim kurduktan sonra neden her seferinde ziyaret ettikten sonra hoş olmayan bir çökelti var?
Orijinalini göster · Русский
2
Dobryj
8. seviye şehir uzmanı
21 Kasım 2024
Paketimi kapanmadan birkaç dakika önce kabul eden, paketlemeye yardım eden ve başvurumu derhal resmileştiren çalışan Allayarova'ya büyük minnettarlığımı ifade ediyorum.