Komşumuzu doldurmaya başladılar, nereden geldiğini anlamadılar, borular akıyor ama suyumuz kapalı. Acil servisleri aradılar, Elena orada 23 numarayla cevap verdi ve ilk başta aramayı kaydetmeyi reddetti çünkü "Sadece kritik çağrıları kabul ediyoruz". " Komşuyu aşağıdan doldurmak kritik bir durum değil mi? O halde kritik durum nedir? " - Elena cevap vermeyi reddetti. Yüksek perdeli ve üzerimize gelen uzun konuşmalardan sonra, yine de aramayı kaydetmeyi kabul etti, ancak acil durum aramanın 1500 rubleye mal olduğunu veya ustanın dediği gibi, bizim için hiçbir iş yapmayacaklarını, bunların hepsi ticaret olduğunu, sorumlu olmadıklarını ve yükselticiyi maksimuma çıkaracaklarını söyledi.
Neden acil servis çağrısını bizden kaydetmek istemiyorlar ya da bunun ücretli bir hizmet olduğu ortaya çıkıyor, komşumuzu neden doldurduğumuza bakmaları için acil durum çağrısı yapmak istiyorlar?
24 Kasım 2024 tarihinde saat 21: 00 civarında meydana gelen bu sorunu Elena 23 ile çözmenizi rica ediyoruz
95 yıllık bir savaş gazisinin dul eşi, 4.12.24 gecesi tuvalette sürekli su akmaya ve tuvaletin sızmaya başladığını açıklayarak 500050 numaralı telefonu aradı. Başvuruyu 4 ve 5.12 saatlerinde kabul ettiler, birkaç kez daha aradılar. Boruyu soğuk suyla kapatmam ve ardından her şeyi düzelten ustayı internette aramam gerekti. O zaman neden şehir hizmetlerine ihtiyaç var? Devam etmiyorlarsa başvuruları neden kabul etmelisiniz? Faaliyetlerin küfürü ve hareketsizliği nedir?
Нет отопления в половине дома вторые сутки. Заявки принимают, но сроки выполнения отсутствуют. Позвонить в их службу, то же самое, что крикнуть в окно о своих проблемах. Ничего не изменится.