Paketleri buraya gönderip alıyorum.Kibar çalışanlar, bir şey net değilse, her zaman kayıt yaptırmaya yardımcı olurlar. Konum bana uygun, uygun bir nokta.
Temiz ellerle bir kova paspas sipariş ettim...6 gün sonra geldi...evde yazdırdım ve...nakliye sırasında kovanın üzerindeki kapak kırılmıştır...Postaneye geri döndüm ama orada dinlemek istemiyorlar...Yerinde kontrol edilmesi gerektiğini söylüyorlar...Postayı ilk kez kullandım...Yerinde ne kontrol edebileceğimi bilmiyordum bile...Görünüşe göre kendim kırdım. Hayatımda artık Avrupa postasıyla sürünmeyeceğim....
Çalışanlar geri çağrılabilir ve çok yetkin. Her zaman size paketi kendiniz paketlemenin en iyi yolunu söyleyecekler veya boyutlara uygun ambalajı sunacaklar. İstenirse, kırılgan nesneler sivilceli filme sarılabilir. Ambalajlar ve diğer hizmetler için uygun fiyatlar.
Süper, çalışanlar kibar, sıra birikmiyor, Avrupa Postası'nın bu noktasının hizmetlerini kullanırken sadece bir buçuk yıl boyunca olumlu izlenimler var. Umarım böyle devam edersiniz)
Çok cana yakın ve yardımsever çalışanlar, her zaman toplantıya giderler ve asla kaba ve kaba davranmazlar, bu yeri paket göndermek ve almak için tavsiye ederim
En iyi personel, güler yüzlü, her şey hızlı ve havalı, yükseklikteki servis çok uygun ve iyidir, her zaman her şey size yardımcı olacak ve size söyleyecektir
Harika ayrılma) ya sıra yok ya da uzun süre ayakta durmanıza gerek yok. Çalışan kızlar cana yakın ve yardımseverdir. Paketi temiz bir şekilde almaya gelmek güzel ve oturacak bir yer var
Parsel 20.12.2021 tarihinde bugüne kadar 30.12.2021 tarihine kadar gönderildi, yeri bilinmiyor, kimse size yardım etmeyecek, çalışanlar ve merkez merkez tarafından net bir cevap verilmiyor. Sorumsuz insanlara, kızımın NG için hediyesiz kaldığı çalışmalarınız için teşekkür ederim, eğer bir şey olursa, içinde benden de dahil olmak üzere birçok akrabadan ucuz hediyeler olmayan büyük bir toplama kutusu var!!! Eurokidaller!
Sık sık bu adrese uğruyorum.Daha önce aksilikler vardı, çünkü Avrupa postanesi Euroopt mağazasının topraklarındaydı.Şimdilik, her şey harika.Herkes için yeterli alan var, çünkü Avrupa Postanesi için yeterince insan var (bu reklam değil, hemen yazıyorum)
İşletmelerin hemen hemen her boyut ve hacimde acil olmayan paketleri teslim etmesi için uygun posta.
Evet, kuyrukların olmadığı zamanları seçmek zordur, ancak ucuz ve oldukça hızlıdır.
Henüz kimse bana kutuları ezmedi, her şey özenle teslim ediliyor.
İlk kez Avrupa postası ile bir paket sipariş ettim. 13 Nisan'da Minsk'ten gönderildi. Bugün 19 Nisan, ancak pistte merkezi sıralama noktasındadır. Ve ne zaman teslim edileceğini bile bilmiyorum.. Sadece kelime yok!!! Minsk'ten Belpochta 2 gün teslim ediyor, ancak burada 6 gün ve ne zaman geleceği bilinmiyor!! Avrupa postası beni şok etti!! Bir daha asla iletişim kurmayacağım ve arkadaşlarımı caydıracağım!! Avrupa postanesinin çalışmaları için kazık!!! Daha kötüsü olamaz!!
Mümkünse sabah erken gelmek daha iyidir, hiç kimse yoktur, ancak prensip olarak şimdi caddede bir şube açtıktan sonra.Khatayevich, akşam da fena olmadı. Ve elbette, başka bir yer ayırmış olmaları çok iyi ve şimdi kapının karşısında durup insanların mağazaya girip çıkmasını engellemenize gerek yok
korkunç organizasyon. 1 Nisan'da paketimi getirmediler, 2 Nisan'da bekledim oturdum, hiçbir şey getirmediler, aramadılar. 2 Nisan'da saat 11.00'de bir talep yazdım, hiçbir şeye cevap vermediler, sonra sadece bana 48 saat içinde bir cevap olacağını açıkladılar. Gomel'deki postaneyi aradım, tüm numaraların telefonları yönlendirmede, hat meşgul. Sonra Minsk'i aradım, uzman bana 1 Nisan'da neden teslim edildiklerini sorduğumda paketin yalnızca 3'ünde getirilebileceğini söyledi. cevabı aldım, araba bozuldu. Uzmana bir soru soruyorum, gomel'de sadece bir araba var, buna cevap alamadım, ancak uzmanın konuşma şablonunu dinledim. Yönetimin çalışma numarasını vermesini istedim, yine yönetmeliklere göre numara verme hakkına sahip olmadıklarına dair bir cevap aldım. Yöneticinin numarası büyük bir sırdır. Bana sitede şikayetimi bırakabileceğim söylendi. Onların yazılı özrüne ihtiyacım olmadığını söyledim, bugün paketimi istiyorum, dürüst olmak gerekirse, prensip meselesi işe yaradı. Kalıbı tekrar duyuyorum. Benimle bir kalıba göre değil, insanca konuşmamı istedim, görmezden geldim. Hem uzmanlar hem de yönetim nasıl çalışacağını bilmiyor.
P/S Özür dilemenize ihtiyacım yok. Eğer aramasaydım paketimi hiç kaybederdim, bakalım ne getirecekler. Ve yönetim, profesyonellere ve analistlere tonlarca para harcamak yerine, kuruluşunuzun çalışmalarını değerlendirmek için insanlara yeryüzüne inebilir ve konuşabilir.
Belki hızlı bir şekilde bir paket veriyorlar ama bugün 4. gün, ben kızılcıktan paketi beklerken güzel isme aldanmayın normal postaneye gidin ve paketi en fazla 2 gün sonra alın
Birkaç kez gittim, gönderdim ve paketi aldım. Gönderirken, çalışanın kaba bir şekilde yardım etmek istemediğini cevapladığı ve müdahale etmemek için bizi gönderdiği sorular ortaya çıktı