Çalışan istemeden iade için bir paket gönderdi. Ne gönderici ne de alıcı iade talep etmedi ve alıcı paketi reddetmedi. Onu teslim etmediler, belki kaybolduğunu söylediler. Sonra istemeden geri dönmek için gönderildiler!
Her şey yolunda, ama. Çok küçük bir oda. Yoğun saatlerde rahatsız olmanız gerekecek. Vaktinizi önceden seçin. Uzmanlar kibardır. Ziyaret sırasında herhangi bir sorun yaşanmadı.
Catherine adında bir danışman çok kabadır. Sıfır hizmet var, paketi son aldığınızda "beni rahatsız etmeyin" dedi. Tabii ki üzgünüm, ama evde annenizle, kocalarınızla konuşun ama ziyaretçilerle değil!!!
Uygun fiyatlar .Çok çeşitli mallar. Sadece her zaman büyük olanların yeterli satıcı olmaması uygun değildir.Yavaşça bırakıyorlar, uzun süre sıraya giriyorsun.
Bu noktanın izlenimi iğrenç. İlk iletişim kurduğumda paketi göndermem gerekiyordu. Bana cevap verdikleri yardım istedim, okuyun ve kendiniz yapın. Bu benim görevime dahil değil. Peki ya insan faktörü? Ve bir kez daha paketi göndermek zorunda kaldığımda. Onu o kadar mahvettiler ki (çirkin bir şekilde bantla geri sardılar) öyle bir önseziyle, onu ne zaman ellerinde tutmadılar ne de nasıl kullanacaklarını bilmiyorlardı. Ruh hali bütün gün mahvoldu. Lütfen çalışanlarınıza müşterilerle nasıl iletişim kurulacağını ve çalışılacağını açıklayın.
Sadece bir kez ziyaret ettim.kötü bir şey söyleyemem ama çalışanım aferin.Ziyaretçilerin gitmesine izin verdim.meteor gibi
Orijinalini göster · Русский
1
1
Kurumun yanıtını göster
dima verigo
3. seviye şehir uzmanı
6 Mart 2024
SSCB'nin hizmet tarzındaki müşteriye karşı tutum. Sanki onlara bir şey borçluyum.
14-15 arası öğle yemeği, tam bir saat, ciddi misiniz???
Yemek yemiyor musunuz?
Bu çalışma programı nedir? İğrenç.