Kliniğinizdeki yöneticiyi değiştirin !! Resepsiyonistiniz kaba yaşlı bir adam, müşterilerle nasıl iletişim kuracağını hiç bilmiyor, bu yüzden hala kaba ve çığlık atıyor, bu da kollarımda bebekle randevuya geldiğimi görmek!! 28 Aralık'ta çocuk doktoruyla randevu aldık, akşam randevuya geldik, kocamın yanımda olması ne güzeldi, yöneticiniz «şaka yapmaya» ve kocama oğlumuzun doğum tarihini sormaya karar verdi, ben zaten makinede bu tür soruları kendim cevaplıyorum (kocam işte olduğu ve çocuğumla yalnız hastaneye gittiğim için), resepsiyonist cevabıma "Sessizce SANA HİÇ sormuyorum" diye bağırdı»! Şokta olduğumu söylemek hiçbir şey söylemiyor, sadece şaşkına döndüm, ücretli bir klinikte benimle ilk kez böyle konuştuk!!! Neyse ki kocam yanımdaydı ve ona birkaç söz söyledi, elbette yöneticiniz bunun bir şaka olduğunu ve bunun bir daha olmayacağını söylediklerinden özür dilemeye başladı, ancak kliniğinizi ziyaret ettikten sonra benim için çok tatsız bir çökeltiydi ve bu "yöneticiniz" hakkında ilk kötü yorum değil, buna dikkat edin! Yöneticiniz yüzünden size ulaşma arzusu tamamen ortadan kalktı!
Принеприятнейший человек, не соблюдая персональные данные пациентов, оглашает на всю ивановскую всем сидящим в зале ожидания диагнозы осмотренных!!! 😡😡😡 Ещё б на улицу с рупором выскочил! 🤬
К самим специалистам (врачам) претензий нет.
Doktor ultrason yapmayı reddetti. Her zamanki gibi bir iyilik gibi görünüyor, çocuğumu (32 hafta) hipoksi açısından kontrol etmemi istedim. Doktor hayır demeyeceğim dedi. Çocuklarınıza sağlık için söyleyebileceğim her şey var.