Bir zamanlar güzel yerlerde hizmetin zamanla kötüleşmesi üzücü. Jardin'de böyle bir domuz tavrıyla karşılaşmayacağınıza her zaman ikna olmuştum, ama her şey ilk kez oluyor :)
Satıcılar, mağazadan ayrılana kadar beklemeden müşteriyi tartışırlar. Kendi aralarında şu sözlerle: "Ne gerekliydi?»
Mağaza gerçekten self servis, istediğinizi kendiniz alın (ilk defa bununla tanışıyorum, şok!). Satıcılar onlardan yardım beklemeniz umrunda değil, kendi işleriyle ilgileniyorlar.
Kasada, en memnun olmayan yüzü olan bir bayan nedenini açıklamadan telefon numarasını ister. Bence bu onun doğrudan sorumluluğu. Buketi paketlemeye yardımcı olmuyorlar, kağıtta, zımbada, sonra kendiniz)))
Bu tavırla insanlarla çalışamayacağımıza inanıyorum.
Böyle bir "hizmete" ihtiyacınız olup olmadığına kendiniz karar verin.
Yönetimin sadakati ve alıcı sayısı umursamıyorsa, içtenlikle personel eğitimi vermenizi tavsiye ederim. Şu anda mağazadaki atmosfer çürümüş.
Artık orada ayağım yok.
Была влюблена в жарден, пока не столкнулась с непорядочным поведением магазина- завуалировали отлом дорогого кашпо, все пропилено, зашлифовано, и когда полилась вода, отказались признать аферу. С такими магазинами точно не по пути. Вот и осталась- негатив, потеря денег и ненужная вещь для помойки ....не ожидала. Обслуживание нормальное, вежливый кассир. По-прежнему большой выбор. Но в главном магазин для меня ушёл в минус- отсутствие порядочности и ответственности