Başvuruyu defalarca bıraktılar, ancak kimse işi iyi huylu bir şekilde yapmadı, temelde hiç kimse hiçbir şey yapmadı. Sabır çoktan patladığında, bunun neden olduğunu soran bir telefon aradılar, memurun telefonu attığını söylediler. Tekrar aradım ve bağırarak ve kontrolörün çığlığıyla karşılaştım. Fes, vatandaşların sorununa yardım etmeli ve çözmeli, onlara bağırmamalı ve boruları bırakmamalıdır. Bu kurumun müdürüne ulaşılamaz. Herkes istediği gibi çalışıyor. Bir çalışanı, iş görevlerinin iğrenç bir şekilde yerine getirilmesinden dolayı disiplin cezasına çarptırmamızın yanı sıra telefon görüşmelerinin etiği hakkında önleyici bir konuşma yapmamızı rica ediyorum!
Artıları yok. BAZI DEZAVANTAJLAR. Başvuru üzerine tuvaleti değiştirmek için bir tesisatçı geldi. Jes Bordukov-Droshchd'nin patronu Maria Sergeevna aradı ve pili havalandırmak için başka bir tesise gönderdi. Suyumuz olmadığı, ne tuvalete gitmemiz, ne işe gitmemiz, ama oturup beklememiz gerektiği gerçeğine, bunların onun sorunları olmadığını söyledi. Jes'in çalışmasından ne dehşet verici. Ve sonra bunun için de para alacaklar.
07/24/2024 tarihinde tesisatçı ustasını aramak için başvuru yapıldı. Sabah 9'dan akşam 11'e kadar geleceğine söz verdiler. 2 saat bekledim. Usta hiç gelmedi, ama geç kaldığını veya geciktiğini aramadı.
Hizmetin kalitesi iğrenç. Zhesa'dan çağrı yerine iki evde 5 dakika yürüyün, ancak sonunda 2 saat sonra gelmedim.